Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie tablic rejestracyjnych pojazdów

Publication date 2018-04-06
End date 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Powiat Częstochowski
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541141-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przeznaczonych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu częstochowskiego zgodnie z:
- ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.),
- oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355),
- rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r, poz. 585).
w asortymencie wskazanym w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0e4ea5d-3340-400b-9fe3-439e87ba144f
Biuletyn 541141-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Częstochowski
Regon 15218083700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana III Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 034 3229100, 3229126
Zamawiajacy fax 343 229 111
Zamawiajacy email przetargi@czestochowa.powiat.pl
Adres strony url www.czestochowa.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pokój nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie tablic rejestracyjnych pojazdów
Numer referencyjny OK.272.23.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przeznaczonych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu częstochowskiego zgodnie z: - ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), - oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355), - rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r, poz. 585). w asortymencie wskazanym w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wpisany jest do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa a art. 75 a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260). Ocena będzie dokonana na podstawie kserokopii wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje wykonywanie przez co najmniej 1 rok w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonywaniu i dostarczaniu tablic rejestracyjnych. Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykazu dostaw – stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (np. referencje).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2. 2) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Kserokopia wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy 2) Wykaz dostaw - Załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł, szczegółowy opis w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Warunki zmian: Wynagrodzenie, o którym mowa w paragrafie 4 umowy może zostać zmienione w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy. Wykonawca będzie musiał wykazać, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian musi przedłożyć Zamawiającemu dowody (dokumenty) określające wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i wykonujących przedmiot umowy. Jeżeli wynagrodzenia te były na minimalnym poziomie, to koszty usługi mogą wzrosnąć o różnicę pomiędzy kwotą minimalnego wynagrodzenia po jego podwyższeniu, a kwotą wcześniejszą. Jeżeli pracownicy otrzymywali wynagrodzenia wyższe niż minimalne, to wzrost minimalnego wynagrodzenia nie może być przesłanką do wzrostu wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 95,00
  
Kryteria termin wykonania i dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)