Dostawa komputera studyjnego do wykorzystania w celu realizacji dźwięku w Radiu Aktywnym.

Publication date 2018-04-06
End date 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540867-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera studyjnego do wykorzystania w celu realizacji dźwięku w Radiu Aktywnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ - załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97ae858d-cb94-4802-bb5d-48a43f010280
Biuletyn 540867-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Regon 155400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00661
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 234 53 92
Zamawiajacy fax 22 621 86 57
Zamawiajacy email m.samplawski@coi.pw.edu.pl
Adres strony url https://www.ci.pw.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na przedmiot zamówienie wyszczególniony w ust. 2 pkt 1 SIWZ, w formie pisemnej w siedzibie Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1, piętro III, pok. 319
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputera studyjnego do wykorzystania w celu realizacji dźwięku w Radiu Aktywnym.
Numer referencyjny CI.ZP.261.02.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera studyjnego do wykorzystania w celu realizacji dźwięku w Radiu Aktywnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty i zamówienie należy realizować w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty podpisania umowy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 35 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Ofercie terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny zgodny z SIWZ termin 35 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 11 pkt 10 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa żadnych szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży: Opis Techniczny oferowanych urządzeń – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta; Formularz asortymentowo - cenowy; Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie produkcji lub dystrybucji któregokolwiek urządzenia będącego przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na urządzenie tego samego producenta o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż parametry urządzenia będącego przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji lub dystrybucji urządzenia wchodzącego w skład Przedmiotu Umowy; 2) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na oprogramowanie/licencję tego samego producenta o uprawnieniach i warunkach użytkowania nie gorszych niż uprawnienia i warunki użytkowania oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy; 3) wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt. 1) i 2), w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 4) gdy Zamawiający nie będzie przygotowany do przyjęcia dostawy bądź nie przekaże informacji o szczegółach dotyczących realizacji dostawy, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 5) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku i kwota brutto. Zmiana treści niniejszej umowy, pod rygorem nieważności, wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona trwałą techniką, w języku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentacji technicznej w języku angielskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin Dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zapewnienie dodatkowego bezpłatnego sprzętu
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)