Szkolna Akademia Sukcesu - dostawa pomocy dydaktycznych (w 6 częściach)

Publication date 2018-04-06
End date 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Specjalnych w Raciborzu
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540936-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 375241008, 375200009, 375240007, 331550001, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu.
Zamówienie podzielone jest na 7 Części: Część 1: Duża Motoryka Część 2: Gry Część 3: Logopedia Część 4: Pomoce sensoryczne Część 5: Programy komputerowe Część 6: Sprzęt do terapii integracji sensorycznej (SI) Część 7: Sprzęt komputerowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b2674aa-b70e-4fb6-b392-61ec4063c259
Biuletyn 540936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Specjalnych w Raciborzu
Regon 27698520000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 154 991
Zamawiajacy fax 324 154 991
Zamawiajacy email zssraciborz@poczta.onet.pl
Adres strony url http://www.bip.powiatraciborski.pl/zss/zamowienia.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu AS-Szkolna Akademia Sukcesu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatraciborski.pl/zss/zamowienia.html
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna (operator pocztowy, kurier, osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Szkolna Akademia Sukcesu - dostawa pomocy dydaktycznych (w 6 częściach)
Numer referencyjny ZSS/081.1/2/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu. Zamówienie podzielone jest na 7 Części: Część 1: Duża Motoryka Część 2: Gry Część 3: Logopedia Część 4: Pomoce sensoryczne Część 5: Programy komputerowe Część 6: Sprzęt do terapii integracji sensorycznej (SI) Część 7: Sprzęt komputerowy
Cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Działając na podstawie art. 26 ust 2 ustawy PZP Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana terminu realizacji Umowy: 2.1.1 w przypadku, gdy wskutek zaistnienia zdarzań losowych, nie będzie możliwe dochowanie terminu realizacji Umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji o czas niezbędnych od ustąpienia zdarzenia będącego przyczyną zmiany terminu oraz usunięcia skutków związanych z jego wystąpieniem; 2.1.2 w przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, konieczne jest przerwanie realizacji Umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji o okres równy przerwie, a w przypadku, gdy przerwa przekroczyła 15 dni o okres ustalony przez Strony; 2.2 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 2.2.1 Jeśli po złożeniu oferty, jednak przed upływem terminu realizacji, jakikolwiek element składający się na przedmiot umowy zostanie wycofany z produkcji lub zastąpiony przez producenta nową ulepszoną wersją (spełniającą wymagania SIWZ), zamawiający przewiduje możliwość zmiany przedmiotu świadczenia na inny nowy produkt, pod warunkiem, że jest od zgodny z SIWZ. 2.3 Zmniejszenie zakresu Umowy: 2.3.1 w przypadku, gdy z powodu okoliczności, które nie były znane w czasie/ terminie składania ofert istnieje konieczność ograniczenia przedmiotu Umowy, Strony przewidują możliwość ograniczenia przedmiotu Umowy. W takim przypadku obniżeniu ulega również wysokość wynagrodzenia. Zmiana Umowy w zakresie opisanym w ustępach poprzedzających wymaga formy pisemnej.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Duża Motoryka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Duża motoryka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Gry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Gry edukacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Logopedia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pomoce logopedyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pomoce sensoryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pomoce sensoryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.4. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Programy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Programy komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt do terapii integracji sensorycznej (SI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt do terapii integracji sensorycznej (SI). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.6. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)