Dostawa zestawów do DFPP wraz z dzierżawą aparatu do aferezy leczniczej i ciąłych technik nerkozastępczych dla UCK

Publication date 2018-04-09
End date 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542105-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Dostawa zestawów do DFPP w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
b. Dzierżawa aparatu do aferezy leczniczej i ciągłych technik nerkozastępczych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2. Dostawa zestawów będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a zestawy muszą spełniać wymagania bezwzględne określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymieniony w pkt. 1b aparat musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- dokonanie instalacji dostarczonych analizatorów u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy;
- przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych analizatorów;
- aktualizacja oprogramowania analizatorów w trakcie trwania umowy;
- dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD lub PenDrive (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu);
- dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatu i deklaracji zgodności zaoferowanych analizatorów;
- zapewnienie obsługi serwisowej aparatu, będących przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego;
- udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot najmu;
- możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku;
- usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
10. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
11. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 2748c4ae-c94e-47fb-8561-9c85a837f165
Biuletyn 542105-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony url uck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia uck.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja uck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pokój 100
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów do DFPP wraz z dzierżawą aparatu do aferezy leczniczej i ciąłych technik nerkozastępczych dla UCK
Numer referencyjny 60/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Dostawa zestawów do DFPP w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. b. Dzierżawa aparatu do aferezy leczniczej i ciągłych technik nerkozastępczych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Dostawa zestawów będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt. 3. Wymienione w pkt. 1a zestawy muszą spełniać wymagania bezwzględne określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4. Wymieniony w pkt. 1b aparat musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dokonanie instalacji dostarczonych analizatorów u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy; - przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych analizatorów; - aktualizacja oprogramowania analizatorów w trakcie trwania umowy; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD lub PenDrive (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatu i deklaracji zgodności zaoferowanych analizatorów; - zapewnienie obsługi serwisowej aparatu, będących przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; - udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot najmu; - możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; - usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 10. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. 11. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 217400,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wyrobów medycznych lub wyrobów medycznych wraz z dzierżawą sprzętu medycznego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: 43 500,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b. Kopię udokumentowanego systemu zarządzania jakością producentów na zgodność z normami międzynarodowymi (dotyczy przedmiotu dzierżawy wymienionego w załączniku nr 8 do SIWZ); c. Kopie katalogu Producenta (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment i podane zostały parametry techniczne (dotyczy przedmiotu dzierżawy wymienionego w załączniku nr 8 do SIWZ); d. Kopie certyfikatu zgodności i deklaracji zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. e. Kopie karty katalogowej (prospektu) z opisem produktu oraz z wyszczególnieniem nr katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z ofertą. W karcie katalogowej (prospekcie) Wykonawca zaznacza oferowany asortyment (nr części i pozycji oraz nr katalogowy) - dotyczy asortymentu zaoferowanego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załącznikami 4a i 4b do SIWZ
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość zestawów
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość przedmiotu dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)