| GuidZP400 |
45e53b52-30b8-4d0b-a941-22c918188f1f
|
| Biuletyn |
541031-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
| Regon |
27156608800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
323 704 207
|
| Zamawiajacy email |
zampubli@sk1.zabrze.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.zabrze.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zabrze.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego 41-800 Zabrze, ul. 3-go Maja 13-15, budynek nr 33 Dyrekcja, piętro II, pokój- 19 Kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Serwis i nadzór autorski oprogramowania ZSI
|
| Numer referencyjny |
ZP/12/16/2018/PN/12
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Serwis i nadzór autorski oprogramowania ZSI.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaścietysięcyzłotych00/100).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku:
a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2.W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|