GuidZP400 |
1ac0a8b3-23d5-43c9-86b1-9c0c4b797792
|
Biuletyn |
541737-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
|
Regon |
292346746
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
86
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 641 600
|
Zamawiajacy fax |
413 641 666
|
Zamawiajacy email |
wup@wup.kielce.pl
|
Adres strony url |
http://www.wup.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wupkielce.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria ul. Witosa 86, 25-561 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa stacji graficznej i urządzenia wielofunkcyjnego
|
Numer referencyjny |
WL-II.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
w Części I zamówienia – stacji graficznej – 1 szt.,
w Części II zamówienia – urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
- DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA – DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO:
dokumentacji technicznej (np. karty katalogowe lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzającej spełnianie przez zaoferowany sprzęt wymagań określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza dołączenie dokumentacji w języku obcym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumentacja techniczna, o której mowa powyżej, musi potwierdzać co najmniej parametry określone w pkt 1-30 w Załączniku nr 4 do SIWZ (nie składane wraz
z ofertą).
W przypadku gdy dokumentacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta urządzeń, o której mowa powyżej, nie będzie zawierała wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę (oryginał) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego urządzenia (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo – cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - oryginał (składane po otwarciu ofert).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - DOSTAWA STACJI GRAFICZNEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa stacji graficznej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |