GuidZP400 |
fd0e7490-1ffa-4d08-ae25-2d0bf355f640
|
Biuletyn |
541988-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
|
Regon |
32098789500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 48 38,
|
Zamawiajacy fax |
261 45 23 98
|
Zamawiajacy email |
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mon.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU GOSPODARCZEGO
|
Numer referencyjny |
22-ZP-04-18-10
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, (stanowiący jego integralną część).
|
Cpv glowny przedmiot |
44614300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ)
d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda na wezwanie :
a) oświadczenie wykonawcy, że oferowane przedmioty posiadają niezbędne dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na zasadzie art. 144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) wystąpienie „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia;
b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów:
2) zmiana wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
a) w razie zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczności polegającej na nieotrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w części, mimo że były one przydzielone i zaplanowane w ramach planu finansowego Zamawiającego na rok 2018, powodującej brak możliwości spełnienia zobowiązań Zamawiającego wynikających z niniejszej umowy w części,
b) Urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, która będzie miała wpływ na zmianę ceny jednostkowej brutto zamówienia,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostawy (np. w zakresie ilości towaru) w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur Zamawiającego;
d) zmianie ilości sprzętu objętego zamówieniem, tj. ilości towaru mogą ulec zmianie z przyczyn, których nie można było przewidzieć przy ustalaniu potrzeb. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu dostaw i wartości przewidzianych w umowie.
3) zmiana części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 – 22d PZP wskazanych w SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia postawione warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie umowy;
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu do przechowywania i ewakuacji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44614300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, (stanowiący jego integralną część).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224310-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, (stanowiący jego integralną część).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa akcesoriów łazienkowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44410000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, (stanowiący jego integralną część).
|
| |