Dostawa rękawic diagnostycznych

Publication date 2018-04-09
End date 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541807-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych i lateksowych z podziałem na 3 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24c962d8-a912-4cb7-99d2-c24e74339dc7
Biuletyn 541807-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
Regon 30665000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 240 47 23
Zamawiajacy fax 17 240 47 23
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz-lezajsk.pl
Adres strony url www.spzoz-lezajsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-lezajsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-lezajsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku, ul. Leśna 20, 37-300 Leżajsk (Budynek Administracji), I piętro, pokój nr 12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic diagnostycznych
Numer referencyjny DZP-380-10/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych i lateksowych z podziałem na 3 części
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) deklaracja zgodności CE oraz certyfikat potwierdzający kategorię III ŚOI – dotyczy części nr 1, 2, 3; 2) dokument potwierdzający zgodność z normą EN PN 374-3 – dotyczy części nr 1; 3) dokument potwierdzający dopuszczenie rękawic do kontaktu z żywnością – dotyczy części nr 1 poz. 2; 4) raport testowy nie starszy niż z 2016 r. potwierdzający wytrzymałość mechaniczną – dotyczy części nr 1, 2; 5) raport testowy nie starszy niż z 2016 r. potwierdzający grubość ścianki – dotyczy części nr 1, 2; 6) materiały informacyjne (ulotki, katalogi, opisy itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego – dotyczy części nr 1, 2, 3; 7) próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia: co najmniej 1 oryginalne opakowanie producenta, zawierające wymagane oznakowanie fabryczne – dotyczy części nr 1, 2, 3; 8) oświadczenie Wykonawcy, że: a) zaoferowany przedmiotu zamówienia będzie posiadał napisy i etykiety w języku polskim; b) na zaoferowany przedmiot zamówienia posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające go do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana cen jednostkowych może nastąpić wskutek zmiany: 1) ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznie waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, zaś cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana wynagrodzenia w powyższym wypadku nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, ale Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o powyższym Zamawiającego stosownym pismem najpóźniej wraz z pierwszą dostawą zawierającą nową (zmienioną) stawkę podatku VAT; 2) obniżenia cen na dany towar bez pogorszenia jego jakości. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany danych identyfikujących Wykonawcę i Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne nitrylowe i lateksowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne nitrylowe kolorowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne nitrylowe niesterylne
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)