Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158 w 2018r. – 2019r.

Publication date 2018-04-09
End date 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541763-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb DPS przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy artykułów będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Artykuły będą dostarczane transportem i na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, położonego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, w ilościach i asortymentach zgodnych ze złożonym zamówieniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1dc64e76-e6f1-44e2-b74e-9fa20f13af5a
Biuletyn 541763-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 73019902500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 279 215
Zamawiajacy fax 438 279 215
Zamawiajacy email dps-sieradz@wp.pl
Adres strony url http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158 w 2018r. – 2019r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb DPS przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy artykułów będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Artykuły będą dostarczane transportem i na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, położonego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, w ilościach i asortymentach zgodnych ze złożonym zamówieniem.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 187257,27
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zał. nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz Ofertowy przedmiotu zamówienia. 2) zał. nr 2 do SIWZ - wypełniony Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy jako załącznik do Formularza Ofertowego, 3) zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP. 4) zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP. 5) zał. nr 5 - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 6) Zał. nr 6 - parafowany wzór umowy. 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopii dowodu osobistego - dotyczy to wyłącznie wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej, 8) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)