GuidZP400 |
1dc64e76-e6f1-44e2-b74e-9fa20f13af5a
|
Biuletyn |
541763-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
73019902500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 279 215
|
Zamawiajacy fax |
438 279 215
|
Zamawiajacy email |
dps-sieradz@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158 w 2018r. – 2019r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb DPS przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy artykułów będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Artykuły będą dostarczane transportem i na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, położonego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, w ilościach i asortymentach zgodnych ze złożonym zamówieniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
187257,27
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące
warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zał. nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz Ofertowy przedmiotu zamówienia.
2) zał. nr 2 do SIWZ - wypełniony Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy jako załącznik
do Formularza Ofertowego,
3) zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w
postępowaniu i kryteriów selekcji składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP.
4) zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia
z postepowania składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP.
5) zał. nr 5 - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
6) Zał. nr 6 - parafowany wzór umowy.
7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert lub kopii dowodu osobistego - dotyczy to wyłącznie wykonawców
nie prowadzących działalności gospodarczej,
8) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|