Dostawa sprzętu endoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku

Publication date 2018-04-09
End date 2018-04-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541852-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa sprzętu endoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku w okresie 12 m-cy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a4dfa95-fb25-4998-9937-11e19590c5d4
Biuletyn 541852-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Regon 19030601300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kartuska
Zamawiajacy adres numer domu 42466
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 098 284
Zamawiajacy fax 583 021 782
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.gda.pl
Adres strony url zozmswia.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Zamieszczona bedzie specyfikacja zozmswia.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu endoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer referencyjny 25/2018/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa sprzętu endoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku w okresie 12 m-cy
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp., potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych
IV 4 4 data 2018-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)