wsparcie serwisowo-techniczne urządzeń CISCO

Publication date 2018-04-10
End date 2018-04-19 00:00:00
Instytucja Centrum Nauki Kopernik
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541600-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 482000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa klucza aktywacyjnego do usługi świadczenia usługi bezpośredniego wsparcia urządzeń CISCO Zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 5, stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fce6b321-8fcf-46c1-98f3-87e80781314c
Biuletyn 541600-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Nauki Kopernik
Regon 14060331300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 596 41 11
Zamawiajacy fax 22 596 41 13
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.org.pl
Adres strony url www.kopernik.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Kultury wpisana do RIK
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kopernik.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopernik.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, poprzez operatora pocztowego, kuriera lub osobiście na adres siedziby Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu wsparcie serwisowo-techniczne urządzeń CISCO
Numer referencyjny PZP/ZP/13/2018/CNK/MSi
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa klucza aktywacyjnego do usługi świadczenia usługi bezpośredniego wsparcia urządzeń CISCO Zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 5, stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 48200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, co najmniej 1 (słownie: jedną) dostawę polegającą na dostarczeniu kluczy aktywacyjnych do usługi świadczenia bezpośredniego wsparcia serwisowo-technicznego urządzeń CISCO *** o wartości zrealizowanej nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto *. *W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia wg. Średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dotyczącym niniejszego postepowania. ** Za należycie wykonaną dostawę Zamawiający uzna dostawę zrealizowaną terminowo, zgodnie z warunkami wynikającymi z zawartej umowy/kontraktu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenie prawdziwości danych, które będą wyszczególnione w Ofercie. *** Przez zrealizowanie dostawy klucza aktywacyjnego do aktywacji usługi bezpośredniego wsparcia serwisowo-technicznego urządzeń CISCO Zamawiający rozumie Wykonywanie dostawy klucza aktywacyjnego usługi wykonywanej przez specjalistów (pracowników) producenta urządzeń w tym umożliwiającego rozwiązywanie awarii 24x7x365 bezpośrednio przez pracowników producenta urządzeń.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (dokument ten może być wymagany tylko w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt. 1 p.z.p.).
Zakresie warunkow udzialu Zgodnego z Załącznikiem nr 5 do SIWZ Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; W przypadku usług/dostaw ciągłych, ich należyte wykonanie oceniane będzie pod względem wyłącznie zrealizowanej części umowy i w odniesieniu do zakresu faktycznie zrealizowanej części, porównując jej wartość i zakres do ustanowionego w SIWZ warunku. Zgodnie z wyrokiem Głównej Komisji Orzekającej z dnia 28 listopada 2011 r., sygn. nr BDF1/4900/98/104/RN-29/11/3056: „W przypadku usług/dostaw ciągłych lub okresowych ich należyte wykonanie oceniane będzie pod względem wyłącznie zrealizowanej części umowy i w odniesieniu do zakresu faktycznie zrealizowanej części, porównując jej wartość i zakres do ustanowionego w SIWZ warunku. Oznacza to, że nie wystarczy powołać się na doświadczenie nabyte w wyniku realizacji, której łączna wartość opiewa na kwotę wskazaną w SIWZ, jeżeli została ona zrealizowana w niewielkim stopniu. Konieczne jest wykazanie, że jej realizacja nastąpiła w zakresie wymaganym przez Zamawiającego”. W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/podmiotem a Zamawiającym/odbiorcą za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z zastrzeżeniem, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SWIFT: ALBPPLPW , IBAN: PL 71 2490 0005 0000 4600 4363 5859 z dopiskiem Wadium - na „Wsparcie serwisowo-technicznego urządzeń CISCO” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 p.z.p.): a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 p.z.p. (rozdział IX pkt. 6 ppkt. a SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca zobowiązany jest do oddzielenia części jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., że zastrzeżona informacja: a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 p.z.p.
IV 4 4 data 2018-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostarczenia danych umożliwiających Zamawiającemu skorzystanie z kluczy aktywacyjnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)