Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami

Publication date 2018-04-10
End date 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542253-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98b00a70-3dde-43fa-bc37-8d100d0b9b1d
Biuletyn 542253-N-2018
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Regon 1751157500179
Zamawiajacy adres ulica Al. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10083
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (89) 52128 01
Zamawiajacy fax (89) 527 35 36, 5272307
Zamawiajacy email ibujak@gddkia.gov.pl
Adres strony url https://www.gddkia.gov.pl/pl/401/gddkia-olsztyn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest finansowane ze środków budżetowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad oraz przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gddkia.gov.pl/pl/401/gddkia-olsztyn
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gddkia.gov.pl/pl/401/gddkia-olsztyn
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ul. Warszawska 89, 10 – 083
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami
Numer referencyjny O.OL.D-3.2414.1.2018.F-2
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto przewidzianego w umowie lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia będzie niewystarczająca do zlecenia dostaw objętych przedmiotem umowy – w zależności od tego co nastąpi wcześniej
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga złożenia wyłącznie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia, Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych produktom oryginalnym - oświadczenie osobno dla każdego produktu równoważnego (na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do OPZ) potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z zaświadczeniem* niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości w postaci raportu z wykonanych badań (testów) potwierdzających, że wydajność oferowanego materiału jest taka sama lub wyższa od materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, do którego jest proponowany. Podmiot uprawniony do kontroli jakości musi być niezależny od producenta oraz Wykonawcy i posiadać certyfikat zgodności z normą ISO/IEC 17025:2005. *Zaświadczenie należy złożyć tylko dla materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Części A Formularza asortymentowo-cenowego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 3.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian są określone Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ)
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)