Dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie

Publication date 2018-04-12
End date 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Obuwie,
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543534-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 188000007, 188100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie – 3 zadania (części)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i załącznik 1A-3 do zadania nr 3.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, wymaganych parametrach granicznych, stanowiących Załącznik nr 1A do zadania nr 3.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af5b8dbd-5093-41e2-98fb-8401a0b7bc60
Biuletyn 543534-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Regon 29027400000
Zamawiajacy adres ulica Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 813 90 21
Zamawiajacy fax 918 139 079
Zamawiajacy email przetargi@spwsz.szczecin.pl
Adres strony url www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsz.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsz.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830, osobiscie lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311 - II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie
Numer referencyjny EP/220/23/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie – 3 zadania (części) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i załącznik 1A-3 do zadania nr 3. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, wymaganych parametrach granicznych, stanowiących Załącznik nr 1A do zadania nr 3.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących dokumentów: 1) dotyczy zadania nr 1: a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z norma PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna - wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1 lub równoważny* b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej lub równoważny* spełniający wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony przez akredytowaną jednostkę. d) karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry tkaniny dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu 1, e) nieodpłatnie próbki – wzory gotowej odzieży zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, po 1 sztuce asortymentu wymienionego w pozycji 1,2 i 3 tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia- i nie podlegających zwrotowi, f) karty katalogowe – dla pozycji 4,5,6 i 7 zawierające opis oferowanego asortymentu. 2) dotyczy zadania nr 2: a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z norma PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna - wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1 lub równoważny* b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej lub równoważny* spełniający wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony przez akredytowaną jednostkę. a) nieodpłatnie próbki – wzory obuwia damskiego i męskiego zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zawartym w tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, po 1 parze obuwia damskiego i męskiego w rozmiarze - próbki nie podlegają zwrotowi 3) dotyczy zadania nr 3: a) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z następującymi normami: • EN ISO 20347:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub równoważny*, • EN ISO 20344:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub równoważny*, • SATRA 144:2011 – dokument potwierdzający odporność na poślizg lub równoważny*, b) nieodpłatnie próbki – 1 para wzoru obuwia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawartym w Załącznikach nr 1 i 1A-3 do SIWZ, próbki nie podlegają zwrotowi.
Inne dokumenty niewymienione wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu 2) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisu z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, 4) (dotyczy zadania nr 3) wypełniony formularz Wymagane parametry graniczne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A-3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 8
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ODZIEŻ OCHRONNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 7 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa OBUWIE PROFILAKTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 2 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa BUTY OPERACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18810000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 1 pozycji.
  

Criterion

Kryteria TERMIN PŁATNOSCI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN PIERWSZEJ DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)