Dostawa sprzętu komputerowego dla niektórych jednostek budżetowych Miasta Słupska.

Publication date 2018-04-12
End date 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544278-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302321108, 302131006, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach:
1) część nr 1 – dostawa jednostek centralnych z systemem operacyjnym i monitorów,
2) część nr 2 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarek, skanerów, kser),
3) część nr 3 – dostawa komputerów przenośnych i tabletów,
4) część nr 4 – dostawa przełączników sieciowych i pamięci przenośnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc2833f0-44e8-498f-b8e2-fe3503da3c83
Biuletyn 544278-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
Regon 18893700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczecińska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 433 178
Zamawiajacy fax 598 433 178
Zamawiajacy email sekretariat@zsp1slupsk.pl
Adres strony url http://bip.um.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Miasto Słupsk plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk NIP: 839-10-05-507
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomoca operatora pocztowego, kurierem bądź osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, Kancelaria Urzędu pokój nr 6.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla niektórych jednostek budżetowych Miasta Słupska.
Numer referencyjny ZP.271.36.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach: 1) część nr 1 – dostawa jednostek centralnych z systemem operacyjnym i monitorów, 2) część nr 2 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarek, skanerów, kser), 3) część nr 3 – dostawa komputerów przenośnych i tabletów, 4) część nr 4 – dostawa przełączników sieciowych i pamięci przenośnych
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że DLA: CZĘŚCI I I/LUB CZĘŚCI II I/LUB CZĘŚCI III I/LUB CZĘŚCI IV: – należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia na dostawy obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia, a więc dostawy sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (placówek oświatowych), na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia Zamawiający zamieści na stronie internetowej niezwłocznie po zamieszczeniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa jednostek centralnych z systemem operacyjnym i monitorów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis dostawa jednostek centralnych z systemem operacyjnym i monitorów,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarek, skanerów, kser)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarek, skanerów, kser)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa komputerów przenośnych i tabletów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis dostawa komputerów przenośnych i tabletów,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa przełączników sieciowych i pamięci przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis dostawa przełączników sieciowych i pamięci przenośnych
  

Criterion

Kryteria Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)