DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2018-04-12
End date 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544296-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 429964008, 384120006, 397152009, 429961005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania.
Zadanie 1: Mieszadło magnetyczne -1 szt.
Zadanie 2: Termometr – 2 szt.
Zadanie 3: Cieplarka – 1 szt.
Zadanie 4: Mieszadło magnetyczne – 1 szt.
Zadanie 5: Młynek analityczny – 1 szt.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
5. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego.
7. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania nr 1 i 3 – 24 miesiące, w zakresie zadania nr 2, 4 i 5 – 12 miesięcy.
8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
9. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania nr 1 i 3 – 7 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania nr 2 - 30 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania 4 i 5- 28 dni od daty zawarcia umowy.
10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74923152-10f9-4fff-9c5d-930601f753c3
Biuletyn 544296-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 42468
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100
Zamawiajacy fax 343 784 202
Zamawiajacy email a.malolepsza@ajd.czest.pl
Adres strony url www.ajd.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie obejmujące zadanie nr 4 i 5 realizowane jest w ramach Projektu pn. „Inkubator innowacyjności +", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 4.4 pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ajd.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-200, Częstochowa, Ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer referencyjny ZP-371/19/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania. Zadanie 1: Mieszadło magnetyczne -1 szt. Zadanie 2: Termometr – 2 szt. Zadanie 3: Cieplarka – 1 szt. Zadanie 4: Mieszadło magnetyczne – 1 szt. Zadanie 5: Młynek analityczny – 1 szt. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 5. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 7. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania nr 1 i 3 – 24 miesiące, w zakresie zadania nr 2, 4 i 5 – 12 miesięcy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania nr 1 i 3 – 7 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania nr 2 - 30 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania 4 i 5- 28 dni od daty zawarcia umowy. 10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 42996400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie l - dla zadania nr 1 i 3 – 7 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania nr 2 - 30 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania 4 i 5- 28 dni od daty zawarcia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj.: Opisu – specyfikacji oferowanego sprzętu zawierający konkretne parametry, funkcje i cechy oferowanego asortymentu oraz oznaczenia takie jak – producent, model. Opis winien być sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik) – zgodnie z rozdziałem 1 cz. I pkt. 16 i cz. IV pkt. 2 SIWZ) – w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej przez notariusza
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Mieszadło magnetyczne -1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42996400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie 1: Mieszadło magnetyczne -1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Termometr – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie 2: Termometr – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Cieplarka – 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie 3: Cieplarka – 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Mieszadło magnetyczne – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42996400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie 4: Mieszadło magnetyczne – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5: Młynek analityczny – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42996100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie 5: Młynek analityczny – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)