Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Publication date 2018-04-12
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538883-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert Częściowych wg podziału:
1) Oferta Częściowa nr I - przełączniki/switch 48 portowe - 50 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 10 szt. w zamówieniu opcjonalnym.
2) Oferta Częściowa nr II - przełączniki/switch 24 portowych - 28 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 8 szt. w zamówieniu opcjonalnym.
3) Oferta Częściowa nr III - notebooki 12-12,7" - 2 szt.
4) Oferta Częściowa nr IV - notebooki 15-15,6" - 25 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 8 szt. w zamówieniu opcjonalnym.
5) Oferta Częściowa nr V - notebooki 14-14,4" - 3 szt.
6) Oferta Częściowa nr VI - monitory 30 szt.
3. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
4. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty
o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
5. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy (wyprodukowany w roku 2017 lub 2018), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem w fabryczne opakowanie, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24593d88-0816-48f7-9f2d-a14ba2799d8c
Biuletyn 538883-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Regon 102287700000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Szeligowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-883
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 452 23 00
Zamawiajacy fax 81 452 23 06
Zamawiajacy email ilz@lb.mofnet.gov.pl
Adres strony url http://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T.Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
Numer referencyjny 0601-ILZ.260.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert Częściowych wg podziału: 1) Oferta Częściowa nr I - przełączniki/switch 48 portowe - 50 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 10 szt. w zamówieniu opcjonalnym. 2) Oferta Częściowa nr II - przełączniki/switch 24 portowych - 28 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 8 szt. w zamówieniu opcjonalnym. 3) Oferta Częściowa nr III - notebooki 12-12,7" - 2 szt. 4) Oferta Częściowa nr IV - notebooki 15-15,6" - 25 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 8 szt. w zamówieniu opcjonalnym. 5) Oferta Częściowa nr V - notebooki 14-14,4" - 3 szt. 6) Oferta Częściowa nr VI - monitory 30 szt. 3. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 5. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy (wyprodukowany w roku 2017 lub 2018), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem w fabryczne opakowanie, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w formie oryginału; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W szczególności nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 2) zmiany miejsca dostawy, 3) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw. 2. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przełącznik/Switch 48 portowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa obejmuje: 50 szt. Przełącznika/Switch 48 portowego w zamówieniu podstawowym oraz do 10 szt. w zamówieniu opcjonalnym. 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przełącznik/Switch 24 portowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa obejmuje: 28 szt. Przełącznika/Switch 24 portowego w zamówieniu podstawowym oraz do 8 szt. w zamówieniu opcjonalnym. 2 .Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Notebook 12-12,7"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa obejmuje: 2 szt. notebooków 12-12,7’. 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Notebook 15-15,6"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa obejmuje: 25 szt. notebooków 15-15,6’ w zamówieniu podstawowym oraz do 8 szt. w zamówieniu opcjonalnym. 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Notebook 14-14,4"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa obejmuje: 3 szt. notebooków 14-14,4". 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa obejmuje: 30 szt. monitorów. 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)