Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu

Publication date 2018-04-12
End date 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Miasto Inowrocław
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544140-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) przez okres trzech lat elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia. Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 713, z późn. zm.).
2. Zakres dostawy, wymagania oraz przewidywane ilości dostaw umundurowania określono w załączniku nr 1a do SIWZ.3. Umundurowania nie powinny różnić się odcieniami względem siebie, materiał, z którego będą wykonane powinien być I gatunku, nie krępować ruchów funkcjonariuszy oraz zapewniać ochronę przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak wiatr, deszcz, śnieg. Wymaga się, aby materiał użyty do wykonania umundurowania był tzw. „materiałem oddychającym” pozwalającym na odprowadzanie pary wodnej, pozwalającym swobodnie oddychać funkcjonariuszom.
4. Na wykonane i dostarczone elementy umundurowania Wykonawca powinien udzielić 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje okresowe dostawy umundurowania dwa razy w roku, lecz zastrzega sobie możliwość częstszych dostaw, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zamówienie okresowe prześle wykonawcy Komenda Straży Miejskiej Inowrocławia, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. W zleceniu zostaną określone szczegółowe rozmiary zamawianego umundurowania oraz termin wykonania (nie krótszy niż 30 dni, licząc od dnia przesłania zlecenia).
6. Wykonawca będzie dostarczał zamówione umundurowanie własnym transportem i na swój koszt, do siedziby Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza nr 60.
7. Warunki finansowania zamówienia - zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po jego odbiorze bez zastrzeżeń i otrzymaniu faktury (oddzielnie za każdą dostawę okresową), w terminie do 30 dni od jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7802c76-ca24-4cce-a733-d7b85f2188d3
Biuletyn 544140-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Inowrocław
Regon 59636900000
Zamawiajacy adres ulica ul. F. D. Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 555 250
Zamawiajacy fax 523 555 233
Zamawiajacy email zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony url www.bip.inowroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Inowrocław ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu
Numer referencyjny ZZP.271.1.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) przez okres trzech lat elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia. Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 713, z późn. zm.). 2. Zakres dostawy, wymagania oraz przewidywane ilości dostaw umundurowania określono w załączniku nr 1a do SIWZ.3. Umundurowania nie powinny różnić się odcieniami względem siebie, materiał, z którego będą wykonane powinien być I gatunku, nie krępować ruchów funkcjonariuszy oraz zapewniać ochronę przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak wiatr, deszcz, śnieg. Wymaga się, aby materiał użyty do wykonania umundurowania był tzw. „materiałem oddychającym” pozwalającym na odprowadzanie pary wodnej, pozwalającym swobodnie oddychać funkcjonariuszom. 4. Na wykonane i dostarczone elementy umundurowania Wykonawca powinien udzielić 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje okresowe dostawy umundurowania dwa razy w roku, lecz zastrzega sobie możliwość częstszych dostaw, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zamówienie okresowe prześle wykonawcy Komenda Straży Miejskiej Inowrocławia, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. W zleceniu zostaną określone szczegółowe rozmiary zamawianego umundurowania oraz termin wykonania (nie krótszy niż 30 dni, licząc od dnia przesłania zlecenia). 6. Wykonawca będzie dostarczał zamówione umundurowanie własnym transportem i na swój koszt, do siedziby Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza nr 60. 7. Warunki finansowania zamówienia - zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po jego odbiorze bez zastrzeżeń i otrzymaniu faktury (oddzielnie za każdą dostawę okresową), w terminie do 30 dni od jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w trybie zamówienia z wolnej ręki do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow nie dotyczy;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa sie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali świadczenia ciągłe polegające na dostarczaniu umundurowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, ze zm.);
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) fotografie oferowanych elementów umundurowania z załączonym szczegółowym opisem; 2) próbki trzech oferowanych elementów umundurowania: kurtka ¾ z podpinką, marynarka wyjściowa, letnie spodnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki VAT, 2) zmiany asortymentu umundurowania uzasadnionej zmianą rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 713, z późn. zm.); 3) zmiany przez zamawiającego ilości zamawianych elementów umundurowania, w ramach maksymalnej nominalnej wysokości zobowiązania Zamawiającego; 3) zmiany terminów okresowych dostaw umundurowania, jeżeli zajdą nieprzewidziane dla stron okoliczności; 4) zmiany cen jednostkowych elementów umundurowania, na wniosek wykonawcy, nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy wykonywania zamówienia, nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość i funkcjonalność umundurowania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)