Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Zakładu Patomorfologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/19/03/2018

Publication date 2018-04-13
End date 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540394-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Zakładu Patomorfologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad8e98ef-99b8-46bc-b753-2dcf49bf7023
Biuletyn 540394-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 141983460
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.brodnowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brodnowski.pl
Wymagane przeslanie ofert inny tak - osobiście, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, Kancelaria, Dziennik Podawczy nr pok. 31 A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Zakładu Patomorfologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/19/03/2018
Numer referencyjny MSB/PN/19/03/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Zakładu Patomorfologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.,
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, następujących dokumentów: 1)Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Wypełnione i podpisane załączniki nr 5A oraz dla części 4, 5, 6 wypełniony i podpisany załącznik nr 5B do SIWZ, 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ specyfikacja asortymentowo – cenowa, 4) Wypełniony i podpisany załącznik nr 6, 6 A, 6 B w zależności od części na która składana jest oferta, 5) Wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ - dotyczy części nr 6.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę – dotyczy wszystkich części. 2. Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim - dotyczy wszystkich części.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Specyfikacja asortymentowo-cenowa załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zestawienie - Kryterium nr 2 – okres gwarancji - załącznik nr 5A do SIWZ. 5. Zestawienie - Kryterium nr 3 – czas realizacji zamówienia - załącznik nr 5B do SIWZ. 6. Wypełniony i podpisany załącznik nr 6, 6A, 6B do SIWZ. 7. Warunki serwisu pogwarancyjnego - załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 915,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset piętnaście złotych 0/100). W przypadku składania ofert na poszczególne części odpowiednio: 1) Część nr 1 – 40,00 zł, 2) Część nr 2 – 65,00 zł, 3) Część nr 3 – 200,00 zł, 4) Część nr 4 – 1 700,00 zł 5) Część nr 5 – 650,00 zł 6) Część nr 6 – 260,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 3) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Resuscytator i zawory do resuscytatora.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium 40.00 zł
Zalacznik krotki opis Resuscytator i zawory do resuscytatora.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mankiet do infuzji ciśnieniowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium 65,00 zł
Zalacznik krotki opis Mankiet do infuzji ciśnieniowej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wielorazowe pojemniki z pokrywą do ssaków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium 200.00 zł
Zalacznik krotki opis Wielorazowe pojemniki z pokrywą do ssaków.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Procesor tkankowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium 1 700.00 zł
Zalacznik krotki opis Procesor tkankowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mikrotom saneczkowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe wadium 650.00 zł
Zalacznik krotki opis Mikrotom saneczkowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dygestorium metalowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium 260. 00 zł
Zalacznik krotki opis Dygestorium metalowe.
  

Criterion

Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 15,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria warunki serwisu pogwarancyjnego
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)