Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych

Publication date 2018-04-13
End date 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Marki
Miejscowość Marki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545096-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych wraz z opakowaniem.
Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania :
a) herb Miasta Marki,
b) logo Marki włącz się,
c) Pan Cegiełka.
Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów.
Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adresem: http://www.marki.pl/www/tag-herb
Obowiązki wykonawcy dotyczące każdej części:
1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek następujących pozycji:
 – poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58;
2. Zamawiający wymaga podania nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta oraz szczegółowego opisu wraz z fotografiami przedmiotu zamówienia.
1) Opis techniczny powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Jako fotografie/rysunki zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie wykonawca oferuje w postępowaniu.
W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy próbek z nadrukami wszystkich rodzajów gadżetów (bez dodatkowego wynagrodzenia), stanowiących przedmiot umowy (tzn. po 1 sztuce każdego rodzaju gadżetu).
4. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od dnia doręczenia przez wykonawcę próbek z nadrukiem, o których mowa w pkt. 3, dokona ich zatwierdzenia lub zgłosi poprawki lub modyfikacje.
5. W przypadku wniesienia przez zamawiającego poprawek lub modyfikacji, wykonawca uwzględni je w dalszej realizacji umowy oraz przedstawi zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji – poprawione próbki gadżetów z nadrukami.
6. Zatwierdzenie przez zamawiającego próbek gadżetów promocyjnych, o którym mowa w pkt. 3, według procedury określonej powyżej, nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, ani jej nie ogranicza.
7. Wykonawca po dokonaniu nadruku na materiałach wskazanych przez zamawiającego zapewni opakowanie materiałów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurz, wilgoć, wstrząsy, etc.). Nieodpowiednie zapakowanie materiałów będzie stanowić nienależyte wykonanie umowy. Koszt opakowania będzie wliczony w cenę przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy.
9. Realizacja zamówienia musi być zgodna z załącznikiem nr 1 do umowy oraz wytycznymi zamawiającego.
10. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34e0445f-b618-453d-bccb-6b033feffd1b
Biuletyn 545096-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Marki
Regon 52600900000
Zamawiajacy adres ulica al. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 95
Zamawiajacy miejscowosc Marki
Zamawiajacy kod pocztowy 05270
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7811003 wew. 660
Zamawiajacy fax 7811378
Zamawiajacy email agnieszka.moczulska@marki.pl
Adres strony url www.bip.marki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.marki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.marki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Marki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, kancelaria pok. 13
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych
Numer referencyjny WZP.271.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych wraz z opakowaniem. Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania : a) herb Miasta Marki, b) logo Marki włącz się, c) Pan Cegiełka. Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów. Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adresem: http://www.marki.pl/www/tag-herb Obowiązki wykonawcy dotyczące każdej części: 1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek następujących pozycji:  – poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58; 2. Zamawiający wymaga podania nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta oraz szczegółowego opisu wraz z fotografiami przedmiotu zamówienia. 1) Opis techniczny powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Jako fotografie/rysunki zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy próbek z nadrukami wszystkich rodzajów gadżetów (bez dodatkowego wynagrodzenia), stanowiących przedmiot umowy (tzn. po 1 sztuce każdego rodzaju gadżetu). 4. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od dnia doręczenia przez wykonawcę próbek z nadrukiem, o których mowa w pkt. 3, dokona ich zatwierdzenia lub zgłosi poprawki lub modyfikacje. 5. W przypadku wniesienia przez zamawiającego poprawek lub modyfikacji, wykonawca uwzględni je w dalszej realizacji umowy oraz przedstawi zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji – poprawione próbki gadżetów z nadrukami. 6. Zatwierdzenie przez zamawiającego próbek gadżetów promocyjnych, o którym mowa w pkt. 3, według procedury określonej powyżej, nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, ani jej nie ogranicza. 7. Wykonawca po dokonaniu nadruku na materiałach wskazanych przez zamawiającego zapewni opakowanie materiałów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurz, wilgoć, wstrząsy, etc.). Nieodpowiednie zapakowanie materiałów będzie stanowić nienależyte wykonanie umowy. Koszt opakowania będzie wliczony w cenę przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 9. Realizacja zamówienia musi być zgodna z załącznikiem nr 1 do umowy oraz wytycznymi zamawiającego. 10. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych zawierających nadruki wskazanych przez zamawiającego logotypów, której wartość wyniosła co najmniej 80 000,00 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ: a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ); b) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, w przypadku, gdy wykonawca wykazuje zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w przez zamawiającego: a) opis i fotografie zaoferowanego asortymentu zawierających potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w SIWZ wraz z podaniem producenta, parametrów o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – rozdział VI SIWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga aby załączone fotografie były wykonane w wersji kolorowej. 2. Próbki oferowanych pozycji asortymentowych: – poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Przy formach pieniężnych wpłacanych przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego nr 13 8015 0004 0190 5915 2021 0008 z adnotacją „wadium – wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”. 4. Skuteczne wniesienie wadium wnoszonego w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Przy wyborze formy pieniężnej wadium kopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie z ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostarczenia zamówienia częściowego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)