GuidZP400 |
4e70c6e6-c6e7-485b-b327-0e1a43fb6947
|
Biuletyn |
543671-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 4026
|
Regon |
220713764
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rondo Bitwy pod Oliwą
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-134
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 6266609
|
Zamawiajacy fax |
58 6266996
|
Zamawiajacy email |
4026.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
htpps://formoza.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa 4026
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
htpps://formoza.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
htpps://formoza.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jednostka Wojskowa 4026, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 , 81-103 Gdynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu ratowniczo-nurkowego
|
Numer referencyjny |
006/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu ratowniczo-nurkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
37412240-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP należy złożyć informację o przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT możliwa jest zmiana cen w zakresie w jakim zmienia stawkę VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wartość umowy zmienia się odpowiednio. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
JEZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup zasobników wodoszczelnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18931100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup zasobników wodoszczelnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup kamizelek nurkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39525300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kamizelek nurkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu wyposażenia nurka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38110000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup sprzętu wyposażenia nurka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |