Dostawa pomocy dydaktycznych, na potrzeby realizacji projektu "Edukacja na wysokim poziomie w Gminie Wielowieś”

Publication date 2018-04-13
End date 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Gmina Wielowieś
Miejscowość Wielowieś
Województwo śląskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544235-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 481900006, 221140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, na potrzeby realizacji projektu "Wysoka jakość edukacji w gminie Wielowieś” Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 3 części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji "Zadaniem"), tj.:
Część 1 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych
Część 2 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych multimedialnych
Część 3 zamówienia - Dostaw książek i ćwiczeń
Szczegółowy opis zamówienia oraz ich właściwości techniczne bądź funkcjonalne zawierają załączniki nr 1 – 9 SIWZ tj:
A. dla Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Wielowsi
załącznik nr 1 pomoce dydaktyczne
załącznik nr 2 pomoce dydaktyczne multimedialne
załącznik nr 3 książki i ćwiczenia
B. dla Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Świbiu
załącznik nr 4 pomoce dydaktyczne
załącznik nr 5 pomoce dydaktyczne multimedialne
załącznik nr 6 książki i ćwiczenia
C. dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi
załącznik nr 7 pomoce dydaktyczne
załącznik nr 8 pomoce dydaktyczne multimedialne
załącznik nr 9 książki i ćwiczenia
Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używane w jej treści "doposażenie", "artykuły" lub "produkty" bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość zamówienia. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP
i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego asortymentu. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia pomocy używanych (tj. inne niż fabrycznie nowe).
Miejscem dostarczenia zamawiającemu doposażenia są wskazane przez zamawiającego szkoły zlokalizowane na terenie Gminy Wielowieś - zwane dalej również "miejscem dostarczenia doposażenia" (wymagane jest wniesienie doposażenia do pomieszczeń).
Na żądanie odbiorcy doposażenia, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych dla niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności ich montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia przedmiotowego zakupu. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego doposażenia oraz świadczenie usług z tym związanych. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania z wyposażenia zwaną w dalszej części specyfikacji "instrukcją obsługi"; W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1cd96f3f-8e54-499b-890e-a9cdd6ab9d3e
Biuletyn 544235-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Wielowieś
Regon 27625767600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wielowieś
Zamawiajacy kod pocztowy 44187
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 378 500
Zamawiajacy fax 322 378 509
Zamawiajacy email ekologia@wielowies.pl
Adres strony url http://bip.wielowies.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pn.: „Edukacja na wysokim poziomie w Gminie Wielowieś” nr WND-RPSL.11.01.04-24-02CG/17, który realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wielowies.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Wielowieś, pokój nr 1 (parter, sekretariat)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1; 44-187 Wielowieś
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, na potrzeby realizacji projektu "Edukacja na wysokim poziomie w Gminie Wielowieś”
Numer referencyjny OŚ.271.1.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, na potrzeby realizacji projektu "Wysoka jakość edukacji w gminie Wielowieś” Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 3 części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji "Zadaniem"), tj.: Część 1 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych Część 2 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych multimedialnych Część 3 zamówienia - Dostaw książek i ćwiczeń Szczegółowy opis zamówienia oraz ich właściwości techniczne bądź funkcjonalne zawierają załączniki nr 1 – 9 SIWZ tj: A. dla Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Wielowsi załącznik nr 1 pomoce dydaktyczne załącznik nr 2 pomoce dydaktyczne multimedialne załącznik nr 3 książki i ćwiczenia B. dla Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Świbiu załącznik nr 4 pomoce dydaktyczne załącznik nr 5 pomoce dydaktyczne multimedialne załącznik nr 6 książki i ćwiczenia C. dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi załącznik nr 7 pomoce dydaktyczne załącznik nr 8 pomoce dydaktyczne multimedialne załącznik nr 9 książki i ćwiczenia Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używane w jej treści "doposażenie", "artykuły" lub "produkty" bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość zamówienia. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego asortymentu. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia pomocy używanych (tj. inne niż fabrycznie nowe). Miejscem dostarczenia zamawiającemu doposażenia są wskazane przez zamawiającego szkoły zlokalizowane na terenie Gminy Wielowieś - zwane dalej również "miejscem dostarczenia doposażenia" (wymagane jest wniesienie doposażenia do pomieszczeń). Na żądanie odbiorcy doposażenia, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych dla niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności ich montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia przedmiotowego zakupu. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego doposażenia oraz świadczenie usług z tym związanych. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania z wyposażenia zwaną w dalszej części specyfikacji "instrukcją obsługi"; W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część 1 zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy; Część 2 zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy; Część 3 zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia tego rodzaju oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia tego rodzaju oświadczeń lub dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga złożenia tego rodzaju oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione a. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W innym przypadku do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę: a) 113 gier, 20 zestawów klocków konstrukcyjnych,13 mas plastycznych, przyborów do zajęć logopedycznych, 2 kompletów fiszek logopedycznych, pomoce dydaktyczne do zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, 14 zestawów tablicowych magnetycznych, pomoce do wyposażenia Sali matematyczno-przyrodniczej, torba z instrumentami, 36 układanki matematyczne, model szkieletu, oka i ucha, przybory geometryczne tablicowe, modele brył geometrycznych, 10 szt. kalkulatorów zwykłych – dla Szkoły Podstawowej w Wielowsi; b) 38 gier, 5 zestawów klocków konstrukcyjnych, 3 mas plastycznych, pomoce dydaktyczne do zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, 3 zestawów tablicowych magnetycznych, pomoce do wyposażenia sali matematyczno-przyrodniczej, 12 układanek matematycznych, model szkieletu, oka i ucha, modele brył geometrycznych, test do badań słuchu fonemowego, metalowa waga z odważnikami, 3 mikroskopy, 7 szt. kart narracyjno-obrazkowych do zajęć z niemieckiego - dla Szkoły Podstawowej w Świbiu; c) 3 zestawów magnetycznych tablicowych, 5 gier, modele brył geometrycznych, 42 zestawy do samodzielnego wykonania przez ucznia na lekcji fizyki (zegar cyfrowy, rakieta, robot, pojazd typu drangster, elektrownia wiatrowa), pomoce do prowadzenia zajęć matematycznych i fizycznych- 1 model silnika, generator elektryczny, wahadło rezonansowe, 7 szt. koło Maxwella, 7 szt. pojazd odrzutowy demonstracyjny III zasadę dynamiki, 30 szt. zlewek szklanych, zestaw odczynników chemicznych, 2 mikroskopy - dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę: a) programu komputerowego – łamigłówki logiczne, multimedialnej gry edukacyjnej z zakresu matematyki, oprogramowania do tablic interaktywnych pakiet przedmiotowy matematyka klasy 4-6, matematyczna gra multimedialna – dla Szkoły Podstawowej w Wielowsi; b) 1 programu do prowadzenia zajęć logopedycznych , 1 programu multimedialnego do ćwiczenia pamięci, 2 multimedialne systemy do wspomagania rozwoju pamięci i koncentracji, 1 program do tablicy interaktywnej- umiem czytać, pisać i liczyć, 1 oprogramowanie do tablicy interaktywnej na lekcję przyrody, 1 program multimedialny na lekcję matematyki, 1 oprogramowanie do tablicy interaktywnej na lekcję matematyki, 1 karaoke w języku niemieckim- kolędy - dla Szkoły Podstawowej w Świbiu; c) 1 filmu na lekcję matematyki, 1 programu komputerowego do nauki fizyki, 1 multimedialny generator testów na lekcję fizyki, 1 program komputerowy plansze interaktywne z fizyki, 1 film planowanie kariery, 1 program komputerowy- test preferencji i predyspozycji zawodowych, 1 program komputerowy- test samooceny zainteresowań zawodowych, 1 program test wstępnych zainteresowań branżowych, 1 program komputerowy z doradztwa edukacyjno- zawodowego - dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa książek i ćwiczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22114000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę: a) książek i ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 1-6 oraz logopedycznych, 15 książek dla dzieci, 26 szt. kolorowanek relaksacyjnych, 56 ćwiczeń do książeczek PUS, 10 szt. atlasów przyrodniczych, 10 szt. atlasów roślin i zwierząt – dla Szkoły Podstawowej w Wielowsi; b) 15 książek do prowadzenia zajęć korekcyjno- kompensacyjnych, 6 książek do zajęć logopedycznych, 10 atlasów przyrodniczych, 10 atlasów roślin i zwierząt, 20 kompletów książek i ćwiczeń do nauki języka angielskiego, 6 materiałów leksykalno- językowych do nauki języka angielskiego, podręcznik z materiałami do kopiowania na język niemiecki, książka krzyżówki do nauki języka niemieckiego. - dla Szkoły Podstawowej w Świbiu; c) 6 książek o tematyce matematycznej - dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)