Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r.

Publication date 2018-04-16
End date 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545873-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 154311008, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych (m.in. mleka, śmietany, kefiru, serów, margaryny) i jaj, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2018r., w podziale na 3 n/w części: Część nr 1: produkty mleczarskie, Część nr 2: tłuszcze jadalne, Część nr 3: jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1.produkty mleczarskie; nr 5.2.asortyment dla części nr 2.tłuszcze jadalne; nr 5.3 asortyment dla części nr 3.jaja.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13ac4b50-becb-4fc1-9ac4-874a2795a61b
Biuletyn 545873-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29299400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4306317
Zamawiajacy fax 12 4306212
Zamawiajacy email dyrekcja@dpskrakowska.krakow.pl
Adres strony url www.dpskrakowska.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.dpskrakowska.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpskrakowska.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nr 1, nr 2, nr 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych (m.in. mleka, śmietany, kefiru, serów, margaryny) i jaj, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2018r., w podziale na 3 n/w części: Część nr 1: produkty mleczarskie, Część nr 2: tłuszcze jadalne, Część nr 3: jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1.produkty mleczarskie; nr 5.2.asortyment dla części nr 2.tłuszcze jadalne; nr 5.3 asortyment dla części nr 3.jaja.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w każdej części.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie VI ppkt 2.2.a) niniejszej SIWZ; 7.3.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1)Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Oświadczenie stanowi zał. Nr 4 do siwz.2)Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. UWAGA: Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, czyli dokumenty o których mowa w punkcie 7.1 będą musieli złożyć odpowiednio: Wykonawca, (w przypadku składania oferty wspólnej – każdy ze wspólników konsorcjum) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i zmiany asortymentu objętego umową, do wysokości kwoty określonej w § 4 pkt 1 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego produktów mleczarskich, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2018r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1.produkty mleczarskie;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa tłuszcze jadalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15431100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego tłuszczy jadalnych (m.in. mleka, śmietany, kefiru, serów, margaryny), w okresie od podpisania umowy do 31.12.2018r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz :nr 5.2.asortyment dla części nr 2.tłuszcze jadalne; nr 5.3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy (rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego jaj, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2018r, Część nr 3: jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.3 asortyment dla części nr 3.jaja.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)