„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”

Publication date 2018-04-16
End date 2018-04-26 00:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545358-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 314400002, 301976428
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a38ee5c8-9c05-459e-aefc-3f617e14013d
Biuletyn 545358-N-2018
Zamawiajacy nazwa WS SPZOZ
Regon 970774733
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon (68)3882285
Zamawiajacy fax (68)3871281
Zamawiajacy email zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony url http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
Numer referencyjny DZP 280-25/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ., 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.1. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek asortymentu w celu potwierdzenia jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia: Pakiet I - poz. 8,12, 14, 19, 73, 76,101, 102, 132, 133 - po 1 szt. Pakiet II - poz. 2, 4, 8 - po 1 szt. Pakiet III- poz. 5,6,8 – po 1 ryza. Próbki winny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji dotyczą. Przesłane próbki nie podlegają zwrotowi.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.5 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Dokumenty - próbki do Pakietu IV, poz. 1,2 (po 5 sztuk) – wymagane do oceny w kryterium „jakość”. Nie dołączenie ich do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z par. 8 projektu umowy.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)