Dostawa produktów spożywczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przchodnią SP ZOZ w Szczecinie

Publication date 2018-04-16
End date 2018-04-25 00:00:00
Instytucja 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545576-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 153311709, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie z podziałem na 3 zadania:
zadanie nr 1- produkty sypkie, delikatesowe, przyprawy, woda mineralna;
zadanie nr 2 - warzywa i owoce mrożone;
zadanie nr 3 – pieczywo.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a924abe7-6e3d-458a-b999-cf191f0eb598
Biuletyn 545576-N-2018
Zamawiajacy nazwa 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Regon 810200960
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotra Skargi
Zamawiajacy adres numer domu 9-11
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-965
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8105800
Zamawiajacy fax 91 8105802
Zamawiajacy email przetargi@109szpital.pl
Adres strony url www.109szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.109szpital.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.109szpital.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny samodzielnie, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ , ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów spożywczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przchodnią SP ZOZ w Szczecinie
Numer referencyjny RPoZP 12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie z podziałem na 3 zadania: zadanie nr 1- produkty sypkie, delikatesowe, przyprawy, woda mineralna; zadanie nr 2 - warzywa i owoce mrożone; zadanie nr 3 – pieczywo. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu umowy będzie wykonywana sukcesywnie od 16.05.2018 r. do końca roku 2018, w związku z zaplanowanym przez Zamawiającego przeprowadzeniem remontu kuchni, jednak nie dłużej niż do 15.05.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedstawi odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty dołączone do oferty: 1. Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Wykaz dokumentów i oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby do reprezentowania Wykonawcy; 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 3 i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny, o których mowa w § 1 ust. 1 nie mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Zmienione ceny będą miały zastosowanie do towarów dostarczanych po dniu wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty sypkie , delikatesowe , przyprawy, woda mineralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu umowy będzie wykonywana sukcesywnie od 16.05.2018 r. do końca roku 2018, w związku z zaplanowanym przez Zamawiającego przeprowadzeniem remontu kuchni, jednak nie dłużej niż do 15.05.2019 r.
Zalacznik krotki opis 50 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu umowy będzie wykonywana sukcesywnie od 16.05.2018 r. do końca roku 2018, w związku z zaplanowanym przez Zamawiającego przeprowadzeniem remontu kuchni, jednak nie dłużej niż do 15.05.2019 r.
Zalacznik krotki opis 11 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu umowy będzie wykonywana sukcesywnie od 16.05.2018 r. do końca roku 2018, w związku z zaplanowanym przez Zamawiającego przeprowadzeniem remontu kuchni, jednak nie dłużej niż do 15.05.2019 r.
Zalacznik krotki opis 14 pozycji asortymentowych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)