| GuidZP400 |
2a6f7c1e-91c0-4c04-83f2-47ea47b4771c
|
| Biuletyn |
545108-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
| Regon |
28848400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
| Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
| Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
| Adres strony internetowej |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii, adres: 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, www.ihit.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ihit.waw.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii; 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
NA DOSTAWĘ POJEMNIKÓW NA IGŁY I ODPADY MEYCZNE POJEMNIKÓW NA MOCZ, STERYLNYCH EZ I PAŁECZEK, PISAKÓW LABORATORYJNYCH, SĄCZKÓW DO FILTROWANIA ROZTWORÓW ORAZ PUDEŁEK Z TEKTURY POWLEKANEJ FOLIĄ
|
| Numer referencyjny |
NUMER SPRAWY IHIT/P/013/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojemników na igły i odpady medyczne, pojemników na mocz, sterylnych EZ i pałeczek, pisaków laboratoryjnych, sączków do filtrowania roztworów oraz pudełek z tektury - 6 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera – Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, tj.: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;– według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ;
-Materiały informacyjne np. katalogi z instrukcją użytkownika informacje producenta, specyfikacja techniczna) lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa);
|
| Inne dokumenty niewymienione |
-Próbki dostarczone wraz z ofertą w ilości 1 szt. w części nr 6, w której kryterium oceny ofert są parametry funkcjonalno-użytkowe.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:30
|
| IV 4 5 okres |
30 dni
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pojemnik na zużyte igły i odpady medyczne - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141516-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pojemniki na mocz - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Sterylne ezy i pałeczki - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Część 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pałeczki laboratoryjne - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Część 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Sączki do filtrowania roztworów - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Część 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44611900-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pudełka z tektury powlekanej folią - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ
|
| | |