Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Ośrodka Radioterapii w Pile.

Publication date 2018-04-16
End date 2018-04-16 23:41:32
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545241-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Ośrodka Radioterapii w Pile.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef69b5a9-bbe6-4e72-b21a-e97afa7ac9ab
Biuletyn 545241-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wco.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, wymagane jest przesłanie ofert wyłacznie w formie pisemnej.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Ośrodka Radioterapii w Pile.
Numer referencyjny 44/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Ośrodka Radioterapii w Pile.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 56
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Lp. Wymagany dokument 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji 3. Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania., jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt.powyzej
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 mie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane, d) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis blaty,pólk,i szafki ,regaly, stoliki, szuylady, nadstawk, stoły,wieszaki, regalyi itp
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis kraesła, siedziska, taborety, fotele itp
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)