GuidZP400 |
ef69b5a9-bbe6-4e72-b21a-e97afa7ac9ab
|
Biuletyn |
545241-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Onkologii
|
Regon |
29120400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Garbary
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61866
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618850500
|
Zamawiajacy fax |
618 521 948
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@wco.pl
|
Adres strony url |
www.wco.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wco.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, wymagane jest przesłanie ofert wyłacznie w formie pisemnej.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Ośrodka Radioterapii w Pile.
|
Numer referencyjny |
44/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Ośrodka Radioterapii w Pile.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
|
Okres w dniach |
56
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji
3. Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli
4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania., jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt.powyzej
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
mie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane,
d) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
blaty,pólk,i szafki ,regaly, stoliki, szuylady, nadstawk, stoły,wieszaki, regalyi itp
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
krzesła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
kraesła, siedziska, taborety, fotele itp
|
| |