dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Publication date 2018-04-17
End date 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545901-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji ( kod CPV: 22100000-1, 79800000-2). Postępowanie podzielone jest na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz istotne postanowienia umowy załącznik nr 4 do SIWZ

Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający uwzględnia prawo opcji tj. domówienia dodruku publikacji w poniższym zakresie:
Dla części I:

a) Zamówienie podstawowe – 2000 sztuk x 3 pozycje + 1200 sztuk x 2 pozycje= 8400 szt.

b) zamówienie w ramach prawa opcji – do maksymalnie 1000 sztuk x 3 pozycje + 600 sztuk x 2 pozycje =4200 szt.

Dla części II:

a) Zamówienie podstawowe – 2000 sztuk x 1 pozycja komiksów=2000 szt.

b) zamówienie w ramach prawa opcji – do maksymalnie 1000 sztuk x 1 pozycja komiksów=1000 szt.


Zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z zamówienia w ramach prawa opcji we wskazanym przez siebie terminie, co należy również uwzględnić w ofercie.

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.


Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e524019-8fff-4bfb-aa68-e4ba7e13cf1b
Biuletyn 545901-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Regon 367011290
Zamawiajacy adres ulica Pl. Władysława Bartoszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-862
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 323 75 20
Zamawiajacy fax 58 323 75 30
Zamawiajacy email a.dlugosz@muzeum1939.pl
Adres strony url www.muzeum1939.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeum1939.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeum1939.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, pl. W. Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Numer referencyjny ZP.280.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji ( kod CPV: 22100000-1, 79800000-2). Postępowanie podzielone jest na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz istotne postanowienia umowy załącznik nr 4 do SIWZ Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający uwzględnia prawo opcji tj. domówienia dodruku publikacji w poniższym zakresie: Dla części I: a) Zamówienie podstawowe – 2000 sztuk x 3 pozycje + 1200 sztuk x 2 pozycje= 8400 szt. b) zamówienie w ramach prawa opcji – do maksymalnie 1000 sztuk x 3 pozycje + 600 sztuk x 2 pozycje =4200 szt. Dla części II: a) Zamówienie podstawowe – 2000 sztuk x 1 pozycja komiksów=2000 szt. b) zamówienie w ramach prawa opcji – do maksymalnie 1000 sztuk x 1 pozycja komiksów=1000 szt. Zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z zamówienia w ramach prawa opcji we wskazanym przez siebie terminie, co należy również uwzględnić w ofercie. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia podstawowego wynosi maksymalnie do 21 dla części I, a dla części II i III do 14 dni kalendarzowych od daty przekazania plików pdf do Wykonawcy zawierających wersję elektroniczną. Zamawiający, o ile skorzysta z prawa opcji, o którym mowa w Rozdziale I lit. b) dla Części I i II, dokona tego w terminie do 1 roku od dnia wykonania zamówienia podstawowego przez wykonawcę. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia opcjonalnego w zaoferowanym terminie identycznym z zamówieniem podstawowym (maksymalnie 21 dni – część I, 14 dni – część II od przekazania plików pdf)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: dla części I: wydrukowaniu przynajmniej 3 w tym: 1 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań książkowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja, oraz przynajmniej 2 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań albumowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja dla części II: wydrukowaniu przynajmniej 2 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań albumowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja, dla części III: wydrukowaniu przynajmniej 2 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań albumowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja, W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę obejmującą kilka części, wówczas wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - należycie zrealizował dostawy/usługi, polegające na:: Łącznie dla części I i II lub I i III: wydrukowaniu przynajmniej 4 w tym: 1 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań książkowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja, oraz przynajmniej 3 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań albumowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja Łącznie dla części II i III : wydrukowaniu przynajmniej 3 w tym: 3 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań albumowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja Łącznie dla części I, II i III: wydrukowaniu przynajmniej 5 w tym: 1 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań książkowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja oraz przynajmniej 4 publikacji wydawnictw zwartych- opracowań albumowych z nr ISBN po co najmniej 1000 egzemplarzy nakładu każda publikacja W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełnią go co najmniej łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, oceni, czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału wykonawca przedłoży: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oferta i oświadczenia mogą być złożone wyłącznie w oryginale. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian szczegółowo zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa drukowanych publikacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis część I- dostawa drukowanych publikacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz istotnymi postanowieniami umowy załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa drukowanych publikacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis część II - dostawa drukowanych publikacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz istotnymi postanowieniami umowy załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa drukowanych publikacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis część 3 - dostawa drukowanych publikacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz istotnymi postanowieniami umowy załącznik nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)