Dostawa urządzeń, sprzętu i mebli na potrzeby pracowni florystycznej

Publication date 2018-04-17
End date 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546387-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 302360002, 445100008, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu i mebli na potrzeby pracowni florystycznej dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu przy ul. Dworskiej 8. Jeżeli z uwagi na charakter poszczególnych elementów dostaw wymagany jest montaż lub instalacja urządzeń, sprzętu i mebli, przedmiot umowy obejmuje również montaż oraz instalację.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 155391f8-e9e7-46b4-b841-b9c31eeaab4a
Biuletyn 546387-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Regon 000704570
Zamawiajacy adres ulica Dworska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-144
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713536469
Zamawiajacy fax 713514877
Zamawiajacy email osrodek12@gmail.com
Adres strony url http://www.oswdn.wroclaw.pl/index.php/bip#przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.oswdn.wroclaw.pl/index.php/bip#przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DSOSW nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszacych we Wrocławiu ul. Dworska 8; 54-144 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń, sprzętu i mebli na potrzeby pracowni florystycznej
Numer referencyjny 1/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu i mebli na potrzeby pracowni florystycznej dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu przy ul. Dworskiej 8. Jeżeli z uwagi na charakter poszczególnych elementów dostaw wymagany jest montaż lub instalacja urządzeń, sprzętu i mebli, przedmiot umowy obejmuje również montaż oraz instalację.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 113984,95
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (odrębnie dla każdej części przedmiotowego zamówienia, dla której złożono ofertę). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). W przypadku, gdy w postępowaniu dla danej jego części zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia, zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia umocowania do złożenia oferty - dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43659,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Meble do pracowni florystycznej oraz pojemniki na odpady
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10460,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Sprzęt komputerowy, w tym zestawy komputerowe, laptop, projektor, ekran do rzutnika
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26938,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Narzędzia na potrzeby pracowni florystycznej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt AGD, wyposażenie domowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32926,51
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Sprzęt AGD oraz wyposażenie domowe na potrzeby pracowni florystycznej
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)