Dostawa sprzętu elektronicznego, programów komputerowych oraz klocków do programowania w ramach projektu Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy wiejskiej Gorlice „FENIKS”.

Publication date 2018-04-17
End date 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Gorlice
Miejscowość Gorlice
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545816-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu elektronicznego, programów komputerowych oraz klocków do programowania w ramach projektu Placówka Wsparcia dziennego dla dzieci
i młodzieży z terenu gminy wiejskiej Gorlice „FENIKS”, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07da57eb-f403-4707-9bb4-78349085a086
Biuletyn 545816-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Gorlice
Regon 54137400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gorlice
Zamawiajacy kod pocztowy 38300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 183 535 762
Zamawiajacy fax 183 535 461
Zamawiajacy email rozwoj@gmina.gorlice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.2.1 TYP C Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gmina.gorlice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gmina.gorlice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu elektronicznego, programów komputerowych oraz klocków do programowania w ramach projektu Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy wiejskiej Gorlice „FENIKS”.
Numer referencyjny RG.271.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu elektronicznego, programów komputerowych oraz klocków do programowania w ramach projektu Placówka Wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy wiejskiej Gorlice „FENIKS”, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną (1) usługę dostawy sprzętu elektronicznego, pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych lub wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz „OFERTA", który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1, do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Wykaz wykonanych usług jako potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia zawodowego w realizacji tożsamych dostaw - zał. nr 6 4. Parafowany projekt umowy zał. 8 Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. - Zał. nr 7 do SIWZ Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ składa Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej (uzyskała najwyższą pozycję w rankingu ofert), na żądanie i w terminie (nie krótszym niż 5 dni) określonym przez Zamawiającego w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „ w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia”, aktualne na dzień złożenia oświadczeń.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W myśl art. 144 ust.1 pkt 1) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w następującym zakresie: w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT; z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. w razie wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie; w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy. zmiany określone w pkt 19.2. mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może być również dokonana gdy zajdą okoliczności przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt.2) - 6) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)