Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej

Publication date 2018-04-17
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545670-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

sprzęt komputerowy o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e938dc46-3af9-4ad5-a7e5-9d08a0964e94
Biuletyn 545670-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki
Regon 00000155400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszykowa
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00662
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 234 58 45; 629 561 24
Zamawiajacy fax 22 628 21 71
Zamawiajacy email walczakm@if.pw.edu.pl
Adres strony url www.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Sprzęt z Cz. 1 - router (1 szt) oraz z Cz. II - Laptop V (1 szt) projekt HANEDA-Holographic Near Eye Display - Umowa TEAM TECH/2016-3/18. Sprzęt Cz. I - komputer3 (1szt) - projekt Thermoplastic nanocomposites for efficient screening of microwave electomagnetic radiation - umowa TEAM TECH/2016-3/21. Powyższe projekty są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R. Program TEAM TECH będący projektem grantowym Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (o tej samej nazwie).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej dla: Wydział Fizyki Politechniki Warszawskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75 pok. 129
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej
Numer referencyjny WF/ZP/4/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu sprzęt komputerowy o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wymaga się, aby Wykonawcy posiadali aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 50.000,-. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy oraz przedłożone dokumenty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stawia warunek dotyczący doświadczenia. Wymaga się, aby Wykonawcy potwierdzili, że zrealizowali w ostatnich trzech latach przed rokiem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze i wartości równej lub większej od ceny składanej oferty. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy oraz przedłożone dokumenty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z art. 25a ust. 1 na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1b do SIWZ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, w zakresie art. 24 ust. 1. pkt. 13-14( w odniesieniu do osób prawnych dot. wszystkich członków władz) oraz art. 24 ust. 1. pkt. 21 (informacja o podmiocie zbiorowym). Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS / CEIDG W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – Załącznik 1d do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 25a ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1a do SIWZ Wykaz Zadań Udokumentowane pozytywne doświadczenie, jako wykonawcy przedmiotu zamówienia podobnego pod względem rodzaju i wartości do przedmiotu przetargu w postaci referencji lub innych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w Załączniku Wykaz Zadań oraz potwierdzających, że zadania te zostały wykonane z należytą starannością - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Opłacona polisa, aktualna, potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50.000,- zł.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz OFERTY oraz załączniki: Wykaz Zadań, Formularz Cenowy. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujacych wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 1) zmiana jest nieistotna, dotyczy zapisów formalnych nie mających wpływu na cenę i zobowiązań wzajemnych stron 2) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, 3) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia, 5) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 6) zmiana sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku materiałów/urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii – zmiana urządzenia na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, 7) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, nie mogły mu zapobiec, a które uniemożliwia wykonanie zobowiązań.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne, monitory, i in.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Komputery stacjonarne, monitory, i in.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Laptopy, tablety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Laptopy, tablety
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarki 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Drukarki 3D
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)