Przetarg nieograniczony na usługę wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZZ w Ostrowie Wielkopolskim

Publication date 2018-04-18
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547371-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZZ w Ostrowie Wielkopolskim; oznaczenie sprawy FDZP.226.14.2018.
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: „Remont i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim” nr POIS.09.01.00-00-0214/17 - Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Dofinansowanie nie obejmuje pozycji w tabeli nr :4, 9, 15, 17, 21, 22, 24-30, 33, 34, 36, 40-44, 48, 49, 51( załącznik nr 1A do SIWZ - pakiet nr 1- przedmiar)

Postępowanie zostało podzielone na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do poszczególnych pakietów (do 4 pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
PAKIET nr 1: Meble (usługa wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem)
PAKIET nr 2: Krzesła szpitalne i biurowe (dostawa)
PAKIET nr 3: Sprzęt medyczny (dostawa)
PAKIET nr 4: Meble wypoczynkowe (dostawa)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29bce16e-c94a-4207-83f1-ad369db44ce9
Biuletyn 547371-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 31418700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Limanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 63-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 625 951 118
Zamawiajacy fax 627 362 909
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.osw.pl
Adres strony url www.szpital.osw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Remont i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim” nr POIS.09.01.00-00-0214/17 - Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.osw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej, oferty należy złożyć w formie pisemnej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 7- Sekretariat w Budynku Administracyjnym
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na usługę wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZZ w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny FDZP.226.14.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZZ w Ostrowie Wielkopolskim; oznaczenie sprawy FDZP.226.14.2018. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: „Remont i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim” nr POIS.09.01.00-00-0214/17 - Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Dofinansowanie nie obejmuje pozycji w tabeli nr :4, 9, 15, 17, 21, 22, 24-30, 33, 34, 36, 40-44, 48, 49, 51( załącznik nr 1A do SIWZ - pakiet nr 1- przedmiar) Postępowanie zostało podzielone na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do poszczególnych pakietów (do 4 pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. PAKIET nr 1: Meble (usługa wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem) PAKIET nr 2: Krzesła szpitalne i biurowe (dostawa) PAKIET nr 3: Sprzęt medyczny (dostawa) PAKIET nr 4: Meble wypoczynkowe (dostawa)
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać niniejsze zamówienie samodzielnie – bez udziału podwykonawców.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi na wykonanie mebli stanowiących przedmiot zamówienia na łączną wartością: 50.000,00 zł - warunek dotyczy tylko pakietu nr 1. Dla pakietu nr 2; 3; 4 Zamawiający nie określa warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda a) wykazu wykonanych usług na wykonanie mebli, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane- dotyczy tylko pakietu nr 1; b) dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług na wykonanie mebli, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy- dotyczy tylko pakietu nr 1.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: Atestów badań wytrzymałościowych i higienicznych co do poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, w odniesieniu do pakietu, na który Wykonawca składa ofertę (dotyczy: pakiet nr 2, 3, 4)
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przed upływem terminu składania ofert I. Formularz ofertowy (oferta) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ) wraz z wypełnionymi i podpisanymi dla danego pakietu załącznikami będącymi częściami załącznika numer 1A do SIWZ. II. Oświadczenia (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ), w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. II.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). III. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać niniejsze zamówienie bez wyżej wspomnianego zobowiązania. IV. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. V. Pełnomocnictwo wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: V.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. V.2. Są zobowiązani do dołączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. V.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: V.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), V.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). V.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. V.5. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. VI. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: VI.1. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). VI.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. VII. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Oraz: W świetle art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.1.Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik numer 6 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej (oryginał). 2. W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.04.2018 r. o godz.10:45 w siedzibie zamawiającego - pokój nr 13 w Budynku Administracyjnym

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET nr 1: Meble (usługa wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i montażu mebli wraz z wyposażeniem w ilościach i o parametrach określonych w załączniku nr 1A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET nr 2: Krzesła szpitalne i biurowe (dostawa)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł szpitalnych i biurowych w ilościach i o parametrach określonych w załączniku nr 1A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET nr 3: Sprzęt medyczny (dostawa)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1A do siwz.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)