GuidZP400 |
f9360960-f57b-4946-94ee-4ebce9aac868
|
Biuletyn |
545308-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
24076379800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Andersa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261111371
|
Zamawiajacy fax |
261111232
|
Zamawiajacy email |
4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W PODZIALE NA 4 ZADANIA
|
Numer referencyjny |
ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.4.2018.SS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w podziale na 4 zadania.ZADANIE NR 1 – obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Jednostki Wojskowej AGAT. ZADANIE NR 2 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla 5 pułk chemiczny. ZADANIE NR 3 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojewódzki Sztab Wojskowy Opole. ZADANIE NR 4 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojewódzki Sztab Wojskowy Katowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:Dla zadania nr 1- załącznik nr 3, dla zadania nr 2- załącznik nr 5, dla zadania nr 3 - załącznik nr 8, dla zadania nr 4: - załącznik nr 10.
Dodatkowe wymagania: Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. W celu ustalenia wymagań odnośnie zaleceń pod kątem bezpieczeństwa przemysłowego i osobowego należy kontaktować się z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych 4 WOG - tel. 261 111 239. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego) oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym realizowana jest dostawa. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Komendant 4 WOG zastrzegają sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Komendantem 4 WOG, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym robota będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe
w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 12 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacjach wymienionych w § 18 projektu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 1 – ob9ejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Jednostki Wojskowej AGAT
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 2 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla 5 pułk chemiczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 3 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojewódzki Sztab Wojskowy Opole
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 4 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojewódzki Sztab Wojskowy Katowice
|
| |