Zakup i dostawa materiałów do zajęć specjalistycznych i kół zainteresowań na potrzeby projketu:Przeciw wykluczeniu społecznemu-program profesjonalnego wsparcia i pomocy rodzinom z terenu Gminy Dzikowiec

Publication date 2018-04-18
End date 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Gmina Dzikowiec
Miejscowość Dzikowiec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547068-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów do zajęć specjalistycznych i kół zainteresowań na potrzeby projektu pn. „Przeciw wykluczeniu społecznemu- program profesjonalnego wsparcia i pomocy rodzinom z terenu Gminy Dzikowiec”
” w podziale na 5 części, z których każda może być przedmiotem oferty częściowej:
Część I- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do poradnictwa specjalistycznego indywidualnego
Część II- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do kół zainteresowań.
A. Kółko kulinarne,
B. Kółko muzyczno-teatralne
C. Kółko korekcyjno-sportowe
D. Kółko plastyczno – techniczne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Specyfikacja istostnych warunków zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98bb2683-21ec-4cbd-8765-539af0275e09
Biuletyn 547068-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dzikowiec
Regon 69058169500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworska
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Dzikowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 36122
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-17 7442109
Zamawiajacy fax 0-17 2274508
Zamawiajacy email jtecza@vp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Przeciw wykluczeniu społecznemu- program profesjonalnego wsparcia i pomocy rodzinom z terenu Gminy Dzikowiec”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów do zajęć specjalistycznych i kół zainteresowań na potrzeby projketu:Przeciw wykluczeniu społecznemu-program profesjonalnego wsparcia i pomocy rodzinom z terenu Gminy Dzikowiec
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów do zajęć specjalistycznych i kół zainteresowań na potrzeby projektu pn. „Przeciw wykluczeniu społecznemu- program profesjonalnego wsparcia i pomocy rodzinom z terenu Gminy Dzikowiec” ” w podziale na 5 części, z których każda może być przedmiotem oferty częściowej: Część I- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do poradnictwa specjalistycznego indywidualnego Część II- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do kół zainteresowań. A. Kółko kulinarne, B. Kółko muzyczno-teatralne C. Kółko korekcyjno-sportowe D. Kółko plastyczno – techniczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Specyfikacja istostnych warunków zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2018-05-21T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wydatek jest wspólfinansowany w ramaych projektu ,,Przeciw wykluczeniu społecznemu-program profesjonalnego wsparcia i pomocy rodzinom z terenu Gminy Dzikowiec nr konkursu: RPPK.08.04.00-18-0021/16 Realizowanej w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja Społeczna Działania 8.4.RPO WP na lata 2014-2020
Okreslenie warunkow Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 oraz 5a niniejszej specyfikacji oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w niniejszym punkcie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. .Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Minimalna liczba wykonawcow 1
Znaczenie warunkow wykonawcow cena całkowita brutto 100 – 100 %, Termin dostawy liczony będzie od dnia podpisania umowy. Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru: (Cmin/Cb * 100 = ilość punktów gdzie: Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych; Cb – cena oferty rozpatrywanej; 100 – stały wskaźnik. Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru, zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie ilości punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Wówczas Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do wykonania części przedmiotu umowy. Postanowienia o karze umownej nie mają w tym przypadku zastosowania i Wykonawca nie może żądać odszkodowania. Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach Kodeksu Cywilnego, jeżeli szkoda przewyższy wysokość kar umownych. Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego. . Zmiana, o której mowa w ust.1 nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów/pomocy do poradnictwa specjalistycznego indywidualnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia , dostepnej na stronie BIP Gminy Dzikowiec
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów/pomocy do kół zainteresowań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część II- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do kół zainteresowań. A. Kółko kulinarne, B. Kółko muzyczno-teatralne C. Kółko korekcyjno-sportowe D. Kółko plastyczno – techniczne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia, dostępnej na tronie BIP Gminy Dzikowiec ; gminadzikowiec.pl
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)