GuidZP400 |
8d8fd8d3-dafc-4e5d-bf54-49576b6d4c23
|
Biuletyn |
547216-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
|
Regon |
24286529600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wyzwolenia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko - Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 816 43 70
|
Zamawiajacy fax |
33 816 44 01
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@onkologia.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.onkologia.bielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.bielsko.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
43-300 Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji (Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 13)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.-Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. z 2016r.poz.1113 z późn.zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43-300 Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 18 budynek Dyrekcji (Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 13)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa implantów piersi, ekspanderów, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej i Ogólnej Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18 oraz dostawa stymulatorów serca wraz z kompletem elektrod i introducerów dla potrzeb Oddziału Kardiologii i Kardioonkologii Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej mieszczącego się przy ul. Wyspiańskiego 21.
|
Numer referencyjny |
10/D/2018/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów piersi, ekspanderów, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej i Ogólnej Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18 oraz dostawa stymulatorów serca wraz z kompletem elektrod i introducerów dla potrzeb Oddziału Kardiologii i Kardioonkologii Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej mieszczącego się przy ul. Wyspiańskiego 21.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zrealizowanych zamówień na dostawę protez (implantów) piersi, ekspanderów, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych– w przypadku składania oferty na Pakiet nt 1, dwóch zrealizowanych zamówień na dostawę stymulatorów serca i introducerów – w przypadku składania oferty na Pakiet nr 2.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zrealizowanych zamówień na dostawę protez (implantów) piersi, ekspanderów, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych– w przypadku składania oferty na Pakiet nr 1, dwóch zrealizowanych zamówień na dostawę stymulatorów serca i introducerów – w przypadku składania oferty na Pakiet nr 2.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Przedstawią stosowne dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego- dotyczy ofert składanych na pakiet 1 i 2;
2. Kopii deklaracja zgodności CE na wybrany wyrób wraz z certyfikatem EC dla wyrobów medycznych dla klas IIa i wyższych,
3. Kopii Atestu jakości FDA- dotyczy ofert składanych na pakiet 1;
4. Dokumenty poświadczające możliwość wykonania u pacjentów badań MRI- dotyczy ofert składanych na pakiet nr 2.
5. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany asortyment wymagań stawianych przez Zamawiającego w SIWZ (na każde żądanie Zamawiającego), np.: karty techniczne, karty katalogowe bądź próbki, w przypadku kiedy oferowany asortyment będzie budził wątpliwości co do wymagań stawianych przez Zamawiającego w SIWZ- dotyczy wszystkich pozycji formularza asortymentowo- cenowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranego pakietu w formie pisemnej i elektronicznej (płyta CD) – załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w sekcji III. pkt. 4 ppkt. 1 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania.
4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III pkt. 5. ppkt. 5.1 a polegają na zdolnościach innych podmiotów.
5. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniają wymagania ustawy dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów);
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania szpitala na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zwiększoną ilością leczonych pacjentów, zakres asortymentu umowy jak i zobowiązanie finansowe Zamawiającego ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do potrzeb Zamawiającego. 2. W przypadku zmniejszonego zapotrzebowania szpitala na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zmniejszoną ilością leczonych pacjentów, zakres asortymentu umowy jak i zobowiązanie finansowe Zamawiającego ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności powierzyć podmiotowi trzeciemu wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany zasobów innego podmiotu jak i podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy na etapie realizacji umowy, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że nowe zasoby innego podmiotu jak i nowy podwykonawca lub podmiot samodzielnie spełniają warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 5. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 pkt. 1) przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiana taka będzie wynikać z nw. okoliczności lub będzie spełniać któryś z nw. warunków: 1) będzie korzystna dla Zamawiającego; 2) konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnych okoliczności niezależnych od stron umowy; 3) konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia. 4) zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego nie można uniknąć, c) ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 6. Podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić tylko w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT o zmienioną wartość tego podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem wydanym przez właściwy organ administracji; c) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; d) zmian kursu waluty PLN względem waluty EUR – spadek powyżej 10%, w przypadku produktów importowanych, zgodnie z tabelą NBP. 7. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników objętych umową. Ewentualnie zmiany ceny w tym zakresie mogą być dokonywane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy. 8. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 9. Zamawiający zastrzega sobie : - prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych oraz uprawnienie do niezłożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania szpitala, czego nie można przewidzieć na dzień podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone bądź zmniejszone potrzeby Zamawiającego. - możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, z uwzględnieniem treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 144 ust. 1 pkt. 6 przy zaznaczeniu, kwota netto wynagrodzenia należytego Wykonawcy, określonego w §. 2 pkt. 1 projektu umowy nie może przekroczyć wartości o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza zamienniki oferowanych produktów w sytuacjach o których mowa w § 2 pkt. 8 oraz w okolicznościach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania, które wpłyną korzystnie na rachunek ekonomiczny Zamawiającego (np. ukazanie się na rynku nowego równie skutecznego a tańszego odpowiednika, okresowe promocje cenowe na produkty mogące stanowić odpowiedniki produktów zamawianych), pod warunkiem akceptacji Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1 - implanty piersi, ekspandery oraz sizery śródoperacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia- kryterium oceny stanowi kryterium oceny ofert o wadze 100%.
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres zamówienia wchodzą między innymi: Ekspandery anatomiczne (komora rozprężana roztworem fizjologicznym soli, magnetyczna kopułka do iniekcji na przedniej ścianie ekspandera, samouszczelniająca się, wzmocniona strefa wokół zastawki, która minimalizuje potencjalną nieszczelność, gdyby doszło do przypadkowego przekłucia igłą, magnetyczny detektor, 3 pętelki dla szwów zapewniające stabilizację i kontrolowanie pozycji ekspandera, powłoka teksturowana wykonana bez użycia kryształków soli lub cukru, produkt sterylny, pojemność w zakresie od 250 ml do 850 ml, ważność sterylizacji produktu 4 lata, gwarancja minimum 6 miesięcy od wszczepienia, kompatybilne z protezami anatomicznymi),
Ekspandery okrągłe (dopełniane roztworem fizjologicznym soli, zastawka dystalna, twarda podstawa, powłoka gładka, produkt sterylny, pojemność w zakresie od 400 do 1000 ml, ważność produktu minimum 4 lata, gwarancja minimum 6 miesięcy od wszczepienia),
Implanty piersi o kształcie anatomicznym (wypełnienie: spójny zagęszczony żel silikonowy, III stopień spoistości żelu, 4 warstwy elastomeru silikonowego, 9 różnych kształtów, szerokość implantu różna od wysokości implantu, 3 wysokości i 3 projekcje, pojemność w zakresie od 120 do 775 ml, bariera antydyfuzyjna - zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu, powłoka teksturowana wykonana bez użycia kryształków soli lub cukru, produkt sterylny, ważność sterylizacji produktu 4 lata
atest jakości FDA, gwarancja bezterminowa, gwarancja wymiany implantu przez okres 10 lat od wszczepienia w przypadku powstania torebki włóknistej III i IV stopnia w skali Bakera potwierdzona zapisem w ogólnych Warunkach Gwarancji przekazywanej pacjentce po operacji.),
Implanty piersi o kształcie okrągłym (wypełnienie: spójny, zagęszczony żel silikonowy, 4 warstwy elastomeru silikonowego, 4 profile (średni, średni plus, wysoki i bardzo wysoki), pojemność w zakresie od 100 do 800 ml, bariera antydyfuzyjna - zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu, powłoka teksturowana wykonana bez użycia kryształków soli lub cukru, produkt sterylny, ważność produktu minimum 4 lata, atest jakości FDA, gwarancja bezterminowa, gwarancja wymiany implantu przez okres 10 lat od wszczepienia w przypadku powstania torebki włóknistej III i IV stopnia w skali Bakera potwierdzona zapisem w ogólnych Warunkach Gwarancji przekazywanej pacjentce po operacji.),
Ekspanderoprotezy dwukomorowe (ekspanderoproteza dwukomorowa o kształcie anatomicznym do jednoetapowej rekonstrukcji, komora zewnętrzna wypełniona żelem silikonowym, komora wewnętrzna - rozprężana roztworem fizjologicznym soli, bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu, wbudowana zastawka, zamykająca się po całkowitym usunięciu wężyka i kopułki do napełnień, powłoka teksturowana, produkt sterylny, zagęszczony żel silikonowy, II stopień spoistości żelu, objętość od 145 ml do 685 ml, ważność sterylizacji produktu minimum 4 lata, gwarancja bezterminowa),
Sizery Śródoperacyjne (z możliwością 10-krotnej sterylizacji, odpowiadają wszystkim pojemnością implantów okrągłych i anatomicznych, pojemność w zakresie od 120 do 775 ml.),
Siatki polipropylenowe pokryte tytanem (Siatka polipropylenowa pokryta tytanem dedykowana do rekonstrukcji piersi, utkana z włókien monofilamentowych, przeznaczona do wzmocnienia i pokrycia ekspanderów, ekspanderoprotez oraz ostatecznych implantów piersiowych, kompatybilna z implantami wszystkich producentów, umożliwia szybkie i dokładne przerośnięcie tkankami własnymi pacjenta, do każdego opakowania dołączone trzy samoprzylepne naklejki identyfikujące produkt, zawierające numery lot, serię i datę ważności. Służą do wklejania do dokumentacji medycznej, zapakowana w podwójne, sterylne opakowanie, dostępna w dwóch gęstościach i 3 rozmiarach).
Cały asortyment, ilość oraz szczegółowy opis zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2 - stymulatory serca wraz z kompletem elektrod i introducerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia- kryterium oceny stanowi kryterium oceny ofert o wadze 100%.
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres zamówienia wchodzą między innymi: Kompletny stymulator SSIR wraz z osprzętem (elektrodami i introducerrami)- a. Urządzenie dopuszczalne do działania w czasie wykonywania badania MRI całego ciała pacjenta aparatem 1,5T lub 3T
b. Żywotność stymulatora minimum 8 lat (przy nastawach nominalnych), c. Waga do maksymalnie 30 g., d. Rok produkcji nie wcześniej niż 2018, e. Amplituda impulsu min zakres 0,5-7,5 mV, f. Szerokość impulsu (A/V) min zakres 0,2 -1,5 ms
g. Czułość komorowa – co najmniej w zakresie 1,0-7,5 mV, h. Czułość przedsionkowa – co najmniej w zakresie 0,25-4,0 mV., i. Okres refrakcji A/V min zakres 225-400ms., j. Możliwość ustawienia programu nocnego, k. Histereza częstości rytmu
l. Funkcja dostosowania częstości stymulacji do zapotrzebowania metabolicznego pacjenta, m. Funkcja automatycznie określająca komorowy próg stymulacji oraz automatycznie dostosowująca parametry stymulacji komorowej do zmierzonego progu stymulacji, n. Rejestracja trendów oporności elektrod przez cały czas życia urządzenia, o. Możliwość automatycznego przełączenia polarności w przypadku przekroczenia zaprogramowanego zakresu impedancji elektrod, p. Sterydowe elektrody A i V pasywne dopuszczone do działania w czasie wykonywania badania MRI całego ciała pacjenta aparatem 1,5T i 3T. r. Automatyczna zmiana wartości czułości w zależności od amplitudy wykrywanych potencjałów w przedsionku i komorze. s. Introducer do wprowadzania eletrody.
Kompletny stymulator DDDR wraz z osprzętem (elektrodami i introducerami)- 1. Urządzenie dopuszczalne do działania w czasie wykonywania badania MRI całego ciała pacjenta aparatem 1,5T lub 3T
b. Żywotność stymulatora minimum 8 lat (przy nastawach nominalnych)
c. Waga do maksymalnie 30 g
d. Rok produkcji nie wcześniej niż 2018
e. Amplituda impulsu min zakres 0,5-7,5 mV
f. Szerokość impulsu (A/V) min zakres 0,2 -1,5 ms
g. Czułość komorowa – co najmniej w zakresie 1,0-10,0 mV
h. Czułość przedsionkowa – co najmniej w zakresie 0,18-4,0 mV
i. Odstęp AV programowany w zakresie min 30-325 (PAV i SAV)
j. Automatyczny PVARP
k. Okres refrakcji A/V min zakres 225-400ms
l. Algorytm promujący własne przewodzenie przedsionkowo-komorowe
m. Możliwość ustawienia programu nocnego
n. Funkcja dostosowania częstości stymulacji do zapotrzebowania metabolicznego pacjenta
o. Funkcje antyarytmiczne – minimum 3.
p. Automatyczna zmiana trybu stymulacji w obecności szybkich rytmów przedsionkowych
r. Funkcja automatycznie określająca komorowy próg stymulacji oraz automatycznie dostosowująca parametry stymulacji komorowej do zmierzonego progu stymulacji
s. Automatyczna zmiana wartości czułości w zależności od amplitudy wykrywanych potencjałów w przedsionku i komorze
t. Funkcja automatycznie określająca przedsionkowy próg stymulacji oraz automatycznie dostosowująca parametry stymulacji przedsionkowej do zmierzonego progu stymulacji
u. Mozliwość automatycznego przełączenia polarności w przypadku przekroczenia zaprogramowanego zakresu impedancji elektrod
v. Sterydowe elektrody A i V pasywne dopuszczone do działania w czasie wykonywania badania MRI całego ciała pacjenta aparatem 1,5T i 3T.
w. Introducer do wprowadzania eletrody.
Cały asortyment, ilość oraz szczegółowy opis zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |