"Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Łapach”

Publication date 2018-04-23
End date 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549255-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 2 do SIWZ - uwzględnia podział na 35 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 35.

3.2. Na podstawie art. 34 ust.5 Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych produktów w ilości nieprzekraczającej 20% wielkości określonej w niniejszej specyfikacji przedmiotu zamówienia. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego produktu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej produktu.
3.3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3.4. Cena jednostkowa poszczególnych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku zamawianych w ramach prawa opcji nie może być inna od cen jednostkowych określonych w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania.
3.5. Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemne zamówienia, kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamówienia będą określały m.in. ilość zamawianego asortymentu, termin i adres ich dostarczenia oraz numer umowy na podstawie, której realizowane jest prawo opcji.

3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania
zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres, na jaki
została zawarta.

3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach pakietu, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz
wartości całego pakietu.

3.8. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
3.9. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający niezwłocznie zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty oraz dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od momentu powiadomienia Wykonawcy o wadzie lub braku.

3.10. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności

3.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 211, z późn. Zm), Dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby tj.: deklaracje zgodności, certyfikaty CE, zgłoszenia/powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będą przedłożone na każde żądanie zamawiającego na każdym etapie postępowania w tym również w trakcie realizacji zamówienia.

3.12. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ.

3.13. Rozwiązania równoważne:
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

3.14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f606173-6369-4f34-878e-fdfc3ae9e489
Biuletyn 549255-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Regon 5064480400000
Zamawiajacy adres ulica Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 814 24 38
Zamawiajacy fax 085 814 24 82
Zamawiajacy email przetargi@szpitallapy.pl
Adres strony url www.szpitallapy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Dostep dokumentow zamowienia WWW.SZPITALLAPY.PL
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1030).
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Łapach”
Numer referencyjny ZP/1/2018/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 35
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 2 do SIWZ - uwzględnia podział na 35 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 35. 3.2. Na podstawie art. 34 ust.5 Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych produktów w ilości nieprzekraczającej 20% wielkości określonej w niniejszej specyfikacji przedmiotu zamówienia. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego produktu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej produktu. 3.3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 3.4. Cena jednostkowa poszczególnych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku zamawianych w ramach prawa opcji nie może być inna od cen jednostkowych określonych w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania. 3.5. Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemne zamówienia, kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamówienia będą określały m.in. ilość zamawianego asortymentu, termin i adres ich dostarczenia oraz numer umowy na podstawie, której realizowane jest prawo opcji. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres, na jaki została zawarta. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach pakietu, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 3.9. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający niezwłocznie zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty oraz dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od momentu powiadomienia Wykonawcy o wadzie lub braku. 3.10. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności 3.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 211, z późn. Zm), Dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby tj.: deklaracje zgodności, certyfikaty CE, zgłoszenia/powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będą przedłożone na każde żądanie zamawiającego na każdym etapie postępowania w tym również w trakcie realizacji zamówienia. 3.12. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ. 3.13. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow . Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia sukcesywnie przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 4.2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy pisemnie, e-mailem lub drogą faksową, w których Zamawiający wyszczególni:  oznaczenie umowy w ramach której realizowane ma być zamówienie cząstkowe;  asortyment i ilości dostawy;  wymagany termin realizacji dostawy;  ewentualne inne, specyficzne warunki realizacji zamówienia; 4.3. Dostawy będące przedmiotem zamówienia w zakresie wszystkich pakietów będą dostarczane i wniesione do Magazynu Szpitalnego w godzinach 8:00-14:00; 4.4. Zamawiający dopuszcza deklarację realizacji dostawy w jednym z trzech możliwych do zadeklarowania, ocenianych wariantów Czasu Dostawy: - czas dostawy wynoszący 2 dni (48 godzin); - czas dostawy wynoszący 3 dni (72 godziny); - czas dostawy wynoszący 4 dni (96 godzin) 4.5. W przypadku braku wpisu, dotyczącego czasu dostawy, Zamawiający przyjmie, że oferowany wariant jest najdłuższy i wynosi 4 dni. 4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w związku z nie wyczerpaniem całości zamówienia w częściach wskazanych przez Zamawiającego do czasu wykorzystania całości zamówienia lub rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego. 4.7. Termin i warunki płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za przedmiot umowy w terminie do 60 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT na adres siedziby Zamawiającego. Na fakturze powinien znajdować się numer umowy wraz z dokumentami rozliczeniowymi. oraz wszystkie dane określone w art. 106 e ustawy o VAT.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia wątpliwości Zamawiającego, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego: opisy techniczne oferowanych produktów zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie warunków granicznych. W przypadku folderu w języku obcym należy dołączyć oryginalny folder wraz z tłumaczeniem na jeżyk polski.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubie-gających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do re-prezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli doty-czy); 3) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ; 4) Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem – stanowiący załącznik nr 2 5) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ (jeżeli dotyczy)- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 6 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Istotne postanowienia przyszłej umowy stanowią Załącznik Nr 3 do SIWZ. 22.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 22.1 SIWZ. 22.3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje moż-liwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (wykaz zmian zgodny z art.144 pzp, opisany w Załączniku nr 3 IPPU) , w przypadku min: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany stawki VAT, przy czym zmiana wynagrodzenia będzie następowała o taki procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2008 ze zm.) - o wartość stanowiącą różnicę pomiędzy stawką przed zmianą, a stawką po zmianie (zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy personelu bezpośrednio realizującego przedmiot zamówienia); d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym o wysokość różnicy w stawce składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; e) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), f) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, g) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe i nie leży w interesie Zamawiającego, h) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego, i) powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, j) utrzymanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 9.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 9.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowod-nić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do odda-nia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności tech-niczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13—22 oraz ust. 1 i 8 ustawy. 9.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli pod-mioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wy-magane (jeżeli dotyczy). 9.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub za-chodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wy-każe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ. 9.6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych pod-miotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.6.2 SIWZ (o ile dotyczy). 9.7. W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy sto-sunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zaso-bów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wy-konywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia pu-blicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje ro-boty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9,8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 9.9. Podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać fir-my podwykonawców (o ile są znane). Rozdział X. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówie-nia (spółki cywilne/konsorcja) 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, natomiast spełnianie warunków udziału w postępo-waniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.6 SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia. b) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępo-waniu oraz brak podstaw wykluczenia, c) oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitało-wej, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców, d) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadcze-nia, o których mowa w pkt. 8.3 SIWZ (o ile dotyczy), przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt. pkt 8.3.1, SIWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, któ-ry/którzy wskazuje/-ą spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 6.6 SIWZ (o ile dotyczy), - dokumenty, o których w pkt. 8.3.2 SIWZ składa odpowiednio Wykonaw-ca/Wykonawcy, który/którzy wskazuje/-ą potwierdzenie spełniania przez oferowane roboty budowlane, usługi lub dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile dotyczy). - dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.3.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców (o ile dotyczy),

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa RĘKAWICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa RĘKAWICE J.U DO UCHWYTÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE J.U DO UCHWYTÓW ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa SPRZĘT JEDNORAZOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT JEDNORAZOWY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa SPRZĘT JEDNORAZOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT JEDNORAZOWY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa IGŁY DO HD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis IGŁY DO HD ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CEWNIKI HD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CEWNIKI HD ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa WORKI STOMIJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WORKI STOMIJNE ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa LINIE KRWI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis LINIE KRWI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa DIALIZATORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis DIALIZATORY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa SYSTEM POBIERANIA KRWI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SYSTEM POBIERANIA KRWI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA BLOK OPERACYJNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA BLOK OPERACYJNY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa KLIPSY BLOK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KLIPSY BLOK ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa USZCZEKLI BLOK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis USZCZEKLI BLOK ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa STERYLIZACJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis STERYLIZACJA ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa BLOK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZET JEDNORAZOWY NA BLOK OPERACYJNY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZET MEDYCZNY JEDNORAZOWY ENDOSKOPIA ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pułapka na polipy DOT ENDOSKOPI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY JEDNORAZOWOEGO UZYTKU W ENDOSKOPII ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZET MEDYCZNY JEDNORAZOWOEGO UZYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pętle jednarozowego użytku ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa SPRZET JEDNORAZOWOEGO UZYTKU W PORADNIA K
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZET JEDNORAZOWOEGO UZYTKU W PORADNIA K ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa FILTRY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis FILTRY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Szczoteczka do mycia próbówek laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczoteczka do mycia próbówek laboratoryjnych ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa RURKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RURKI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Overtube gastroskopowy ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZET JEDNORAZOWY UZYWANY W PORADNI ENDOSKOPII ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZET JEDNORAZOWOEGO UZYTKU UZYWANY W PORADNI ENDOSKOPII ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elektroda neutralna jednorazowego użytku ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa ENDOSKOPIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe pętle do polipektomi, KLIPSY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Butelki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Butelki ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pudełka apteczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pudełka apteczna ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa BLOK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY JEDNORAZOWOEGO UZYTKU NA BLOK ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CZAS DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)