Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem

Publication date 2018-04-23
End date 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Katowice Miasto Ogrodów-Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549108-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006, 224626000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f673025-4100-4874-8e32-2d38fa4c595e
Biuletyn 549108-N-2018
Zamawiajacy nazwa Katowice Miasto Ogrodów-Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek
Regon 36363440400000
Zamawiajacy adres ulica Plac Sejmu Śląskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 609 03 00
Zamawiajacy email zamowienia@miastoogrodow.eu
Adres strony url www.miasto-ogrodow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.miasto-ogrodow.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.miasto-ogrodow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Katowice Miasto Ogrodów – Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek, plac Sejmu Śląskiego 2, 40-032 Katowice, Sekretariat, pok. nr 403, IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem
Numer referencyjny ZP-6/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę. 2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 2; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drobne gadżety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga do pkt 5) Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: W zakresie części nr 1: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż do 01.06.2018 r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - drobne gadżety
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Butelki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga do pkt 5) Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: W zakresie części nr 2: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż do 01.06.2018 r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - butelki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Plecaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga do pkt 5): Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:W zakresie części nr 3: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż do 31.08.2018 r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - plecaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Torby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462600-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga do pkt 5): Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: W zakresie części nr 4: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż do 01.06.2018 r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - torby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)