GuidZP400 |
5f673025-4100-4874-8e32-2d38fa4c595e
|
Biuletyn |
549108-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Katowice Miasto Ogrodów-Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek
|
Regon |
36363440400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Sejmu Śląskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 609 03 00
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@miastoogrodow.eu
|
Adres strony url |
www.miasto-ogrodow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.miasto-ogrodow.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.miasto-ogrodow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Katowice Miasto Ogrodów – Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek, plac Sejmu Śląskiego 2, 40-032 Katowice, Sekretariat, pok. nr 403, IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem
|
Numer referencyjny |
ZP-6/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę,
na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę.
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 2;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drobne gadżety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga do pkt 5)
Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:
W zakresie części nr 1: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż do 01.06.2018 r.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - drobne gadżety
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Butelki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga do pkt 5)
Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:
W zakresie części nr 2: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż do 01.06.2018 r.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - butelki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Plecaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga do pkt 5):
Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:W zakresie części nr 3: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż
do 31.08.2018 r.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - plecaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Torby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462600-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga do pkt 5):
Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: W zakresie części nr 4: maksymalnie do 14 dni od otrzymania zlecania, jednak nie później niż
do 01.06.2018 r.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - torby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |