Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie.

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Gmina Szepietowo
Miejscowość Szepietowo
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550035-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie.
Zakres:
Część I (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru):
1. FOTELE I KRZESŁA;
Część II (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru):
2. BIURKA I STOŁY TYPOWE,
3. SZAFY TYPOWE,
4. ZABUDOWY MEBLOWE NA WYMIAR,
5. ŻALUZJE,
6. OKŁADZINY PŁYTOWE ŚCIAN, BLATY, TABLICE, LUSTRA,
7. ŚCIANKA MOBILNA-SKŁADANA,
8. WYPOSAŻENIE STAŁE (zmywarki, lodówki).
Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia, zmniejszenia zamówienia (w części II) jeżeli łączna cena ofert za realizację zamówienia przewyższy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie będzie możliwości zwiększenia środków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ:
a) Projekt budowlany „Projekt remontu i aranżacji wnętrz wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego w Szepietowie – ETAP „B” – meble, zabudowy i wyposażenie ”- (zał. nr 7), Autor: OFIS Daniel Chadukiewicz; Białystok, ul. Pułaskiego;
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (zał. nr 8);
c) Przedmiary (zakres zamówienia) - (zał. nr 9).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7609713-0578-44ba-a4d8-28b858306cab
Biuletyn 550035-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Szepietowo
Regon 45067023200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Szepietowo
Zamawiajacy kod pocztowy 18210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 86 47-60-132, 47-60-133
Zamawiajacy fax 86 47-60-110
Zamawiajacy email um@szepietowo.pl
Adres strony url http://szepietowo.pl; http://szepietowo.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szepietowo.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szepietowo.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji papierowej przesyłką pocztową lub kurierską, albo złożone bezpośrednio w kancelarii Urzędu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Szepietowie, ul. Henryka Sienkiewicza 52, 18-210 Szepietowo, II p. (budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Szepietowie).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie.
Numer referencyjny IU.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie. Zakres: Część I (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru): 1. FOTELE I KRZESŁA; Część II (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru): 2. BIURKA I STOŁY TYPOWE, 3. SZAFY TYPOWE, 4. ZABUDOWY MEBLOWE NA WYMIAR, 5. ŻALUZJE, 6. OKŁADZINY PŁYTOWE ŚCIAN, BLATY, TABLICE, LUSTRA, 7. ŚCIANKA MOBILNA-SKŁADANA, 8. WYPOSAŻENIE STAŁE (zmywarki, lodówki). Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia, zmniejszenia zamówienia (w części II) jeżeli łączna cena ofert za realizację zamówienia przewyższy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie będzie możliwości zwiększenia środków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ: a) Projekt budowlany „Projekt remontu i aranżacji wnętrz wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego w Szepietowie – ETAP „B” – meble, zabudowy i wyposażenie ”- (zał. nr 7), Autor: OFIS Daniel Chadukiewicz; Białystok, ul. Pułaskiego; b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (zał. nr 8); c) Przedmiary (zakres zamówienia) - (zał. nr 9).
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem upływu terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy krzeseł/foteli biurowych o wartości jednego zamówienia nie mniejszej niż 30.000 zł - dla części I oraz wykonał co najmniej 2 dostawy mebli biurowych o wartości jednego zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł - dla części II, wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na etapie badania oferty najkorzystniejszej (zał. Nr 4a,b do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
Czy wadium 1
Wadium Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część II - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zawartej oferty, polegających na: 1) Wykonaniu dostaw zamiennych lub rezygnacji z części dostaw jeżeli będzie to zasadne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym zmiana wynagrodzenia. 2) Na zmianie parametrów danego elementu dostaw - za zgodą Zamawiającego i Autora dokumentacji projektowej. 3) Zmianie terminu realizacji umowy wynikającej z przyczyn o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron umowy (np. komplikacje natury technicznej, braki lub wady dokumentacji projektowej, inne obiektywne). 4) Zmianie stawki podatku VAT. 5) Konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. Warunki wprowadzenia zmian: 1) Zmiany umowy o udzielenie zamówienia zawsze wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Warunkiem wprowadzenia zmian jest przekazanie, jednej stronie przez drugą stronę umowy, propozycji zmian na piśmie z uzasadnieniem (łącznie z wyceną robót zamiennych lub nie wykonanych). 3) Jeśli strony umowy stwierdzą, że zaistniałe okoliczności uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, zostanie sporządzony aneks do umowy.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2018-06-06T00:00:00+02:00

Criterion

Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)