Dostawa aparatury medycznej

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549552-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa lampy czołowej dla potrzeb Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej, lampy szczelinowej z tonometrem, tonometru aplanacyjnego, mobilnego systemu strefy jałowej, okulistycznego fotela zabiegowego, 2 szt. foteli operatora obrotowych na kółkach, lampy bezcieniowej dla potrzeb Klinik Okulistycznych, oraz myjek-dezynfektorów dla potrzeb Klinik Spsk Nr 1 w Lublinie, których szczegółowy opis zawarto w Załącznikach Nr 1 - 6 do SIWZ - „Formularz oferty – formularz cenowy“, oraz Załącznikach 1A - 6A do SIWZ „Formularz oferty – opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a4d645e-0472-4a6f-a206-51e3b6837a27
Biuletyn 549552-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 431029234
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url www.spsk1.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk1.lublin.pl
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 9 ustawy pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staszica 16, 20081 Lublin, Kancelaria Ogólna pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej
Numer referencyjny EO/TA-2732/16/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa lampy czołowej dla potrzeb Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej, lampy szczelinowej z tonometrem, tonometru aplanacyjnego, mobilnego systemu strefy jałowej, okulistycznego fotela zabiegowego, 2 szt. foteli operatora obrotowych na kółkach, lampy bezcieniowej dla potrzeb Klinik Okulistycznych, oraz myjek-dezynfektorów dla potrzeb Klinik Spsk Nr 1 w Lublinie, których szczegółowy opis zawarto w Załącznikach Nr 1 - 6 do SIWZ - „Formularz oferty – formularz cenowy“, oraz Załącznikach 1A - 6A do SIWZ „Formularz oferty – opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE - Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy (zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT), c) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru, 2. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku: a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa; b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania wartości umowy, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. 3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3. 5. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy. 6. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 7. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 8. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Lampa czołowa - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Lampa szczelinowa z tonometrem - 1 szt. Tonometr aplanacyjny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Mobilny system strefy jałowej - 1 szt. Okulistyczny fotel zabiegowy - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Fotel obrotowy operatora na kółkach - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Lampa bezcieniowa - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Myjka- dezynfektor - 8 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria ocena parametrów
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarabncji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)