GuidZP400 |
931debf8-c451-4148-a532-917c7bac6638
|
Biuletyn |
549398-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
Regon |
291019005
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. IX Wieków Kielc
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-516
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3421901
|
Zamawiajacy fax |
41 3445265
|
Zamawiajacy email |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
Adres strony url |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
katarzyna.janiszewska@sejmik.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup gadżetów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
DOA-III.272.1.21.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Paderewskiego 34A, Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki) w ilościach sztuk:
1.Torby duże - 1000 szt.; 2.Torby poziome z logo - 2000; 3. Torby małe - 1000; 4 .Torby poziome - 2000; 5. Torby kraft duże - 2000; 6. Torby składane - owoce - 5000; 7. Brelok z logo - 2000; 8. Ołówki z główką czarownicy - 2000; 9. Antystres serce-1000; 10. Ołówek elastyczny - 1000; 11. Plecak - 1000; 12. Kredki - 1000; 13. Słuchawki - 1000; 14. Długopis - 2000; 15. Brelok z miarką - 1000; 16. Gwizdek - 2000; 17. Smycz - 5000; 18. Chorągiewki - 5000; 19. Koszulki - 5000; 20. Opaska odblaskowa - 5000; 21. Brelok odblaskowy - 5000; 22. Głośnik bezprzewodowy - 200 szt. 2. Zmawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należało naniesienie na produkty napisów i logotypów, których wzory przedstawione zostały Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. W Załączniku nr 1 do SIWZ zamawiający obok opisów niektórych produktów zamieścił zdjęcia, które mają jedynie charakter poglądowy (pomocniczy), umożliwiający wykonawcy łatwiejszą identyfikację oczekiwań zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
148983,33
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy zostały zawarte we Wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). 1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalna jest w przypadku, gdy jej dokonanie jest spowodowane: 1) zmianą stanu prawnego regulującego wykonanie przedmiotu umowy - w takim przypadkach strony mogą dokonać niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami;
2) działaniem siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi niebudzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca lub Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony niezwłocznie i w formie pisemnej. 3. Zamawiający lub Wykonawca po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 4. Zmiany umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|