Zakup gadżetów promocyjnych

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549398-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Paderewskiego 34A, Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki) w ilościach sztuk:
1.Torby duże - 1000 szt.; 2.Torby poziome z logo - 2000; 3. Torby małe - 1000; 4 .Torby poziome - 2000; 5. Torby kraft duże - 2000; 6. Torby składane - owoce - 5000; 7. Brelok z logo - 2000; 8. Ołówki z główką czarownicy - 2000; 9. Antystres serce-1000; 10. Ołówek elastyczny - 1000; 11. Plecak - 1000; 12. Kredki - 1000; 13. Słuchawki - 1000; 14. Długopis - 2000; 15. Brelok z miarką - 1000; 16. Gwizdek - 2000; 17. Smycz - 5000; 18. Chorągiewki - 5000; 19. Koszulki - 5000; 20. Opaska odblaskowa - 5000; 21. Brelok odblaskowy - 5000; 22. Głośnik bezprzewodowy - 200 szt. 2. Zmawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należało naniesienie na produkty napisów i logotypów, których wzory przedstawione zostały Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. W Załączniku nr 1 do SIWZ zamawiający obok opisów niektórych produktów zamieścił zdjęcia, które mają jedynie charakter poglądowy (pomocniczy), umożliwiający wykonawcy łatwiejszą identyfikację oczekiwań zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 931debf8-c451-4148-a532-917c7bac6638
Biuletyn 549398-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 291019005
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url http://bip.sejmik.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sejmik.kielce.pl
Dostep do dokumentow ograniczony katarzyna.janiszewska@sejmik.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup gadżetów promocyjnych
Numer referencyjny DOA-III.272.1.21.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, ul. Paderewskiego 34A, Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki) w ilościach sztuk: 1.Torby duże - 1000 szt.; 2.Torby poziome z logo - 2000; 3. Torby małe - 1000; 4 .Torby poziome - 2000; 5. Torby kraft duże - 2000; 6. Torby składane - owoce - 5000; 7. Brelok z logo - 2000; 8. Ołówki z główką czarownicy - 2000; 9. Antystres serce-1000; 10. Ołówek elastyczny - 1000; 11. Plecak - 1000; 12. Kredki - 1000; 13. Słuchawki - 1000; 14. Długopis - 2000; 15. Brelok z miarką - 1000; 16. Gwizdek - 2000; 17. Smycz - 5000; 18. Chorągiewki - 5000; 19. Koszulki - 5000; 20. Opaska odblaskowa - 5000; 21. Brelok odblaskowy - 5000; 22. Głośnik bezprzewodowy - 200 szt. 2. Zmawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należało naniesienie na produkty napisów i logotypów, których wzory przedstawione zostały Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W Załączniku nr 1 do SIWZ zamawiający obok opisów niektórych produktów zamieścił zdjęcia, które mają jedynie charakter poglądowy (pomocniczy), umożliwiający wykonawcy łatwiejszą identyfikację oczekiwań zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 148983,33
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy zostały zawarte we Wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). 1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalna jest w przypadku, gdy jej dokonanie jest spowodowane: 1) zmianą stanu prawnego regulującego wykonanie przedmiotu umowy - w takim przypadkach strony mogą dokonać niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami; 2) działaniem siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi niebudzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca lub Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony niezwłocznie i w formie pisemnej. 3. Zamawiający lub Wykonawca po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 4. Zmiany umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)