Dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZ w Kozienicach

Publication date 2018-04-26
End date 2018-05-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550808-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (słownie: dwóch) niepodzielnych zadań:
zadanie Nr 1 – Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie
zadanie Nr 2 – Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego
damskie i męskie
4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i
Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania.
4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c857ce0-030a-454c-8deb-c991a4dae47c
Biuletyn 550808-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Regon 67014645000000
Zamawiajacy adres ulica al. gen. Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kozienice
Zamawiajacy kod pocztowy 26900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 382 87 73
Zamawiajacy fax 48 614 81 39
Zamawiajacy email p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl
Adres strony url www.szpitalkozienice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkozienice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkozienice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach ul. Al. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZ w Kozienicach
Numer referencyjny 09/PN/ND.ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (słownie: dwóch) niepodzielnych zadań: zadanie Nr 1 – Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie zadanie Nr 2 – Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego damskie i męskie 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ).
Zakresie warunkow udzialu PATRZ SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci PATRZ SIWZ
Inne dokumenty niewymienione PATRZ SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2018-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie Nr 1 – Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie Nr 2 – Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego damskie i męskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego damskie i męskie
  

Criterion

Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 80,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAW CZĘŚCIOWYCH
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)