Część I „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego” Część II „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED”

Publication date 2018-05-10
End date 2018-05-25 00:00:00
Instytucja Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555877-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 351100008, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego”
Część II „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c51f7b2a-390d-4464-a5d2-0071468042eb
Biuletyn 555877-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
Regon 63015300300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60967
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 573 323
Zamawiajacy fax 061 8572727, 8572489
Zamawiajacy email kszp@wzipoznan.pl
Adres strony url www.wzipoznan.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Budżetowa MON
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wzipoznan.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Część I „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego” Część II „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED”
Numer referencyjny 42/WZI/18/WGSI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego” Część II „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED”
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 536102,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Część I „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego” Część II „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED”
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda kserokopię aktualnego świadectwa dopuszczenia wyrobu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydanego przez jednostki badawczo-rozwojowe Państwowej Straży Pożarnej: - w Części I w poz.: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 16; - w Części II w poz. 1 – kserokopię Deklaracji zgodności CE.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą:  aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  aktualne zaświadczenie terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1,2 i 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 3.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium wynosi: Część I: „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego” – 11 600,00 zł (jedenaście tysięcy sześćset zł 00/100); Część II: „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED ” – 360,00 zł (trzysta sześćdziesiąt zł 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej z form zgodnie z zapisem art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, do dnia 25.05.2018 r.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie z tytułu okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia w zakresie: a. terminu wykonania zamówienia – w przypadku, gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku Użytkownika obiektu, który z racjonalnych powodów zawnioskuje o przesunięcie termin realizacji umowy lub zmiany harmonogramu, przy czym wniosek taki winien uzasadniać ważny interes RP. Zmiana terminu może wynikać także z tytułu wystąpienia warunków atmosferycznych (lub przedłużających się procedur uzyskania niezbędnych zezwoleń administracyjnych) uniemożliwiających zachowanie właściwego reżimu lub parametrów realizacji umowy lub wystąpienia prac dodatkowych warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia. b. zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów i urządzeń itp. – w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów, urządzeń itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów przedmiotu zamówienia, - do 100% wartości użytych materiałów, c. zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia – w przypadku, gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana podatku VAT, zawarta umowa 7/8 zastrzega waloryzację świadczeń lub indeksację cen, zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych lub zmian organizacyjnych, d. zakres realizacji umowy – w szczególności w przypadku gdy Zamawiającemu ograniczono (w trakcie roku finansowego) środki finansowe na realizację zleconych mu zadań, wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych – do 100% wartości umowy, e. zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje powierzone mu prace, zaprzestał ich wykonywania lub w razie jego upadłości (likwidacji)
IV 4 4 data 2018-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 472732,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14634,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)