„Zakup sprzętu i licencji oprogramowania 2” w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”

Publication date 2018-05-16
End date 2018-05-24 00:00:00
Instytucja Gmina Wadowice Urząd Miejski
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559372-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 385200006, 483100004, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1 – zakup gotowego do uruchomienia zestawu komputerowego z peryferiami:
a) zestaw komputerowy z systemem operacyjnym – 1 szt.,
b) oprogramowanie biurowe – 1 szt.,
c) urządzenie wielofunkcyjne A4 cz.-b. – 1 szt.,
d) urządzenie UPS – 1 szt.
Część 2 – zakup skanera A4 kolor
Część 3 – zakup skanera A3 ADF DUPLEX
Część 4 – dostawa oprogramowania serwerowego
a) system operacyjny – 3 licencje,
b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje.
Część 5 – dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem
a) komputer przenośny 13’ – 1 szt.
b) komputer przenośny 15’ – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87b07077-18e5-4ca0-a467-23ccca3d0995
Biuletyn 559372-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Wadowice Urząd Miejski
Regon 000526423
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 33 873 18 11
Zamawiajacy fax +48 33 873 18 15
Zamawiajacy email zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl
Adres strony url www.wadowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejskii Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu i licencji oprogramowania 2” w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”
Numer referencyjny OR.ZP.271.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1 – zakup gotowego do uruchomienia zestawu komputerowego z peryferiami: a) zestaw komputerowy z systemem operacyjnym – 1 szt., b) oprogramowanie biurowe – 1 szt., c) urządzenie wielofunkcyjne A4 cz.-b. – 1 szt., d) urządzenie UPS – 1 szt. Część 2 – zakup skanera A4 kolor Część 3 – zakup skanera A3 ADF DUPLEX Część 4 – dostawa oprogramowania serwerowego a) system operacyjny – 3 licencje, b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje. Część 5 – dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem a) komputer przenośny 13’ – 1 szt. b) komputer przenośny 15’ – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Pożądany termin dostawy 7 dni.
Okreslenie warunkow Nie wymagane
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie wymagane
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie wymagane
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty, wycena ofertowa, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1.aktualizacji danych Wykonawcy, 2.zmiany osób i podwykonawców uczestniczących w wykonaniu zamówienia wymienionych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem iż osoby / podmioty te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z warunkiem udziału Wykonawców w postepowaniu określonym w SIWZ. 3.wskazania innego zakresu podwykonawstwa, 4.wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 5.zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT. 6.zmian będących następstwem zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w szczególności zmian terminu realizacji projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 7.zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, .8.zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 9.zmian w zakresie infrastruktury Zamawiającego, 10.wystąpienia obiektywnych zmian, nieprzewidzianych prac, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 11.zmian ze względu na postęp techniczny lub technologiczny, w razie wystąpienia zmian sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technicznych / technologicznych, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań, 12.zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia: a) producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność urządzenia lub oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia lub oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, b) została wyprodukowana nowa wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 13.zmian ze względu na pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości prac. 14.wystąpienia wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego - potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac, 15.wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 20.2. Każdorazowo dopuszcza się zmiany nieistotne i korzystne dla Zamawiającego. Pojęcie zmiany nieistotne rozumie się w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
IV 4 4 data 2018-05-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymaganych od wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby , wystawione w terminie jak dla dokumentów o których mowa w sekcji III.4).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup gotowego do uruchomienia zestawu komputerowego z peryferiami:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany czas realizacji 7 dni.
Zalacznik krotki opis Część 1 – zakup gotowego do uruchomienia zestawu komputerowego z peryferiami: a) zestaw komputerowy z systemem operacyjnym – 1 szt., b) oprogramowanie biurowe – 1 szt., c) urządzenie wielofunkcyjne A4 cz.-b. – 1 szt., d) urządzenie UPS – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – zakup skanera A4 kolor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38520000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany czas realizacji 7 dni.
Zalacznik krotki opis Część 2 – zakup skanera A4 kolor
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup skanera A3 ADF DUPLEX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38520000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji 7 dni.
Zalacznik krotki opis Część 3 – zakup skanera A3 ADF DUPLEX
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania serwerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji 7 dni.
Zalacznik krotki opis Część 4 – dostawa oprogramowania serwerowego. a) system operacyjny – 3 licencje, b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji 7 dni.
Zalacznik krotki opis Część 5 – dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem a) komputer przenośny 13’ – 1 szt. b) komputer przenośny 15’ – 1 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)