Dostawa doposażenia pracowni szkolnych w sprzęt i pomoce dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie

Publication date 2018-05-22
End date 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Powiat Jarociński
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561596-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 397100002, 392212009, 381121004, 445120002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni szkolnych w sprzęt i pomoce dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie realizowane w ramach projektu „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Sprzęt zaoferowany winien posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
Część I – Dostawa doposażenia pracowni informatycznej, pracowni do nauki przedmiotu technik ekonomista, pracowni do nauczania przedmiotu technik cyfrowych procesów graficznych,
Część II – Dostawa doposażenia pracowni gastronomicznej,
Część III –Dostawa doposażenia pracowni obsługi klienta,
Część IV – Dostawa doposażenia pracowni do nauczania przedmiotu technik geodeta,
Część V – Dostawa doposażenia pracowni budownictwa,
Część VI – Dostawa doposażenia pracowni do nauczania przedmiotu technik mechatronik.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8815fe20-9c7a-4090-bcca-84484de9e692
Biuletyn 561596-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Jarociński
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości 10-12
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 472 920
Zamawiajacy fax 627 473 337
Zamawiajacy email starostwo@powiat-jarocinski.pl
Adres strony url www.powiat-jarocinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 1 ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-jarocinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10; 63-200 Jarocin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa doposażenia pracowni szkolnych w sprzęt i pomoce dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie
Numer referencyjny R.RI.272.13.2018.BU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni szkolnych w sprzęt i pomoce dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie realizowane w ramach projektu „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Sprzęt zaoferowany winien posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Część I – Dostawa doposażenia pracowni informatycznej, pracowni do nauki przedmiotu technik ekonomista, pracowni do nauczania przedmiotu technik cyfrowych procesów graficznych, Część II – Dostawa doposażenia pracowni gastronomicznej, Część III –Dostawa doposażenia pracowni obsługi klienta, Część IV – Dostawa doposażenia pracowni do nauczania przedmiotu technik geodeta, Część V – Dostawa doposażenia pracowni budownictwa, Część VI – Dostawa doposażenia pracowni do nauczania przedmiotu technik mechatronik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII.1.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ, 3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 3 i 4 SIWZ.
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni informatycznej, pracowni do nauki przedmiotu technik ekonomista, pracowni przedmiotu technik cyfrowych procesów graficznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni informatycznej, pracowni do nauki przedmiotu technik ekonomista, pracowni przedmiotu technik cyfrowych procesów graficznych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1.do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni gastronomicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni gastronomicznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni obsługi klienta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni obsługi klienta. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni do nauczania przedmiotu technik geodeta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38112100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni do nauczania przedmiotu technik geodeta. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni budownictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni budownictwa. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni do nauczania przedmiotu technik mechatronik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Doposażenie pracowni do nauczania przedmiotu technik mechatronik. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)