Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Publication date 2018-05-22
End date 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bychawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561890-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331900008, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego podzielonego na 16 części którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ.
Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2 Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Drobny sprzęt medyczny cz.3
Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Prześcieradła, pojemniki Załącznik nr 1 E - Część nr 5 Rękawy do sterylizacji Załącznik nr 1 F - Część nr 6 Narzędzia medyczne Załącznik nr 1 G - Część nr 7 Błony i odczynniki Załącznik nr 1 H - Część nr 8 Szyny do palców, szyny Kramera Załącznik nr 1 I - Część nr 9 Łyżki do laryngoskopu Załącznik nr 1 J - Część nr 10 Opaski gipsowe
Załącznik nr 1 K - Część nr 11 Kołnierze usztywniające Załącznik nr 1 L - Część nr 12 Zbiornik do ssaka elektrycznego Załącznik nr 1 Ł - Część nr 13 Worki do próżni
Załącznik nr 1 M - Część nr 14 Worki higieniczne Załącznik nr 1 N - Część nr 15 Sprzęt do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego Załącznik nr 1 O - Część nr 16 Rękawice medyczne, serwety, fartuchy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4bcd1959-c1ff-4480-b409-4899ca1cc261
Biuletyn 561890-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43102097700018
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Bychawa
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5660122, 5669 463
Zamawiajacy fax 81 5660115, 5669 463
Adres strony url www.spzoz.bychawa.pl
Adres strony internetowej www.spzoz.bychawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.bychawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator popcztowy,osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 28, 23-100 Bychawa, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny ZPZ.251.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego podzielonego na 16 części którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ. Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2 Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Drobny sprzęt medyczny cz.3 Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Prześcieradła, pojemniki Załącznik nr 1 E - Część nr 5 Rękawy do sterylizacji Załącznik nr 1 F - Część nr 6 Narzędzia medyczne Załącznik nr 1 G - Część nr 7 Błony i odczynniki Załącznik nr 1 H - Część nr 8 Szyny do palców, szyny Kramera Załącznik nr 1 I - Część nr 9 Łyżki do laryngoskopu Załącznik nr 1 J - Część nr 10 Opaski gipsowe Załącznik nr 1 K - Część nr 11 Kołnierze usztywniające Załącznik nr 1 L - Część nr 12 Zbiornik do ssaka elektrycznego Załącznik nr 1 Ł - Część nr 13 Worki do próżni Załącznik nr 1 M - Część nr 14 Worki higieniczne Załącznik nr 1 N - Część nr 15 Sprzęt do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego Załącznik nr 1 O - Część nr 16 Rękawice medyczne, serwety, fartuchy
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,2. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu,3.Jeżeli Wykonawca wskazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia-dokumenty tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca),4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. C.1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego dla Części nr 1do Części nr 16:a) Wzory ulotek informacyjnych zaoferowanego asortymentu, karty charakterystyki.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ:a) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.:dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny- oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz.U. z 2015r., poz.876 z późn. zm);dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych wyrobów medycznych i produktów biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dn. 06.09.2001r.( j.t Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.);
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełnioną i podpisaną Specyfikacje przedmiotowo-cenową - Załącznik Nr 1A -1O do SIWZ, Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( Wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dla Części nr 16 Rękawice medyczne, fartuchy, serwety, karty charakterystyki w celu oceny parametrów jakościowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje,że do części nr16 Rękawice medyczne, serwety, fartuchy zastosowano inne kryteria ofert tj. Cena - 60 %, Termin dostaw cząstkowych 20%, Jakość- 20%

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Prześcieradła, pojemniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawy do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Narzędzia medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Błony i odczynniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1G do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Szyny do palców, szyny Kramera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1H do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Łyżki do laryngoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1I do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1J do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Kołnierze usztywniające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1K do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zbiornik do ssaka elektrycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1L do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Worki do próżni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ł do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Worki higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1M do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Sprzęt do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1N do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne, serwety, fartuchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1O do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)