Dostawa wyrobów medycznych cz. 2

Publication date 2018-05-22
End date 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561510-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych cz. 2 do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3b9043f-caa3-4c18-ae61-6ea96b5e4d9a
Biuletyn 561510-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Regon 1300305000000
Zamawiajacy adres ulica Inflancka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 697 31 10,
Zamawiajacy fax 22 697 31 11
Zamawiajacy email sekretariat@inflancka.pl,
Adres strony url www.szpital-inflancka.pl
Adres strony internetowej www.ipzp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ipzp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ul. Inflancka 6 , 00-189 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych cz. 2
Numer referencyjny P/11/DSM2/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych cz. 2 do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP wg zał. nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, m.in.: • Dokument potwierdzający, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211), tj. a) Deklaracje zgodności – dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego autoryzowanego przedstawiciela (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi. b) Certyfikat zgodności – dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B). • ulotki informacyjne oferowanego produktu (do każdej pozycji formularza asortymentowo-cenowego), w których będą wyczerpujące informacje w języku polskim, dotyczące każdego oferowanego produktu.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca ma złożyć: 1) formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), 2) formularz asortymentowo – cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), 3) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: a. zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie b. terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w okresie trwania umowy); c. zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; d. zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy, e. zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, f. zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) . g. wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; h. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy materiałów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Oprzyrządowanie do aparatu Helix
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Akcesoria - Patologia Noworodka;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Sprzęt do anestezji;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Strzykawki, igły, akcesoria do infuzji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 si SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Sprzęt do intubacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Cewniki;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 – Art. różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 – Cewnik centralny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 – Igły do znieczuleń przewodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 – Zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 – Balon typu Bakri
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - Nebulizatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-11-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)