| GuidZP400 |
fb9b57b5-0cf7-4db9-902e-50961a148e1d
|
| Biuletyn |
561726-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| Regon |
00029121000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Konopnickiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05092
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 765 71 01; 765 71 21
|
| Zamawiajacy fax |
22 751 27 07
|
| Zamawiajacy email |
dzp@szpitaldziekanow.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitaldziekanow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaldziekanow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaldziekanow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. Marii Konopnickiej 65,05-092 Łomianki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa hemostatyków i materiałów do endoskopii dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| Numer referencyjny |
DZ/07/PN/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa hemostatyków i materiałów do endoskopii dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Zamówienie obejmuje 3 pakiety.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zgodnie z SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
zgodnie z SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zgodnie z SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a) dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania zgodnie z wymaganiami Ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 (Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu o wyrobach medycznych poz. 21);
b) dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom zamawiającego, katalogi, karty techniczne;
c) instrukcje w języku polskim;;
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonania zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.1.
Zamawiający przewiduje dokonania zmian przewidzianych we wzorze umowy „§ 9 Zmiany umowy” – zał. nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-05-29T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakirt 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy).
|
| | |