Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562265-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722240001, 661710009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej.
Zakres doradztwa prawnego dotyczy zapewnienia zgodności realizacji projektu z przepisami prawa w szczególności Prawa Zamówień Publicznych oraz Prawa finansów publicznych w tym min. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa karnego, wytycznych instytucji wdrażających i zarządzających funduszami europejskimi a także innymi przepisami prawa, których zastosowanie może być konieczne w związku z realizacją projektu.
Zakres doradztwa finansowego dotyczy kompleksowej obsługi projektu pod względem finansowym i księgowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bae08342-892f-49be-a948-e02e01560cb7
Biuletyn 562265-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi
Regon 27763500000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-415
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 632 84 40,
Zamawiajacy fax 42 632 97 14
Zamawiajacy email marta.panak@maie.lodz.pl,
Adres strony url http://www.maie.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://www.maie.lodz.pl/pl/bip/przetargi-zamowienia-publiczne-zgodnie-z-ustawa/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.maie.lodz.pl/pl/bip/przetargi-zamowienia-publiczne-zgodnie-z-ustawa/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne, plac Wolności 14, 91- 415 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego
Numer referencyjny DZS.271.5.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Okreslenie przedmiotu Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej. Zakres doradztwa prawnego dotyczy zapewnienia zgodności realizacji projektu z przepisami prawa w szczególności Prawa Zamówień Publicznych oraz Prawa finansów publicznych w tym min. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa karnego, wytycznych instytucji wdrażających i zarządzających funduszami europejskimi a także innymi przepisami prawa, których zastosowanie może być konieczne w związku z realizacją projektu. Zakres doradztwa finansowego dotyczy kompleksowej obsługi projektu pod względem finansowym i księgowym.
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej( kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż • w przypadku składania ofert na część I – 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł); • w przypadku składania ofert na część II – 70 000,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) • W przypadku składania ofert na całość zamówienia - 120 000,00 ( słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł )
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca że: wykaże że: 1. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał z należytą starannością: • dla części I - co najmniej 1 usługę polegające na Doradztwie prawnym dla instytucji publicznej ( w zakresie tożsamym z opisem przedmiotu zamówienia) o wartości usługi, co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł); i przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana w sposób należyty – załącznik nr 5 do SIWZ • dla części II - najmniej 1 usługę polegające na Doradztwie finansowym dla instytucji publicznej ( w zakresie tożsamym z opisem przedmiotu zamówienia) o wartości usługi, co najmniej – 70 000,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) i przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana w sposób należyty – załącznik nr 5 a do SIWZ • w przypadku składania oferty na całość zamówienia należy wykazać warunki udziału w postepowaniu określone zarówno dla części I i dla części II zamówienia. 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. • co najmniej 1 osobą, która posiada doświadczenie w doradztwie prawnym przy realizacji minimum jednego projektu dofinansowywanego ze środków publicznych w całym okresie jego trwania (tj. w fazie realizacji i odbioru) o wartości projektu co najmniej 1 000 000,00 zł brutto dla części I - Załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz osób) • co najmniej 1 osobą, która posiada doświadczenie w doradztwie finansowym przy realizacji minimum jednego projektu dofinansowywanego ze środków publicznych w całym okresie jego trwania (tj. w fazie realizacji i odbioru) o wartości projektu co najmniej 1 000 000,00 zł brutto dla części I - Załącznik nr 6a do SIWZ (Wykaz osób) • w przypadku składania oferty na całość zamówienia należy wykazać warunki udziału w postepowaniu określone zarówno dla części I i dla części II zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt VI.2 SIWZ tj. wykazu wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5/5a do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z formularzem ofertowym. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3 Ogłoszenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1) Dla części I zamówienia 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2) Dla części II zamówienia 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) 3) Dla całości zamówienia 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany Umowy. Warunki zmiany Umowy zostały szczegółowo opisane we wzorach umów, które stanowią załączniki nr 7 i 7a do SIWZ
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa prawnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres doradztwa dotyczy zapewnienia zgodności realizacji projektu z przepisami prawa w szczególności Prawa Zamówień Publicznych oraz Prawa finansów publicznych w tym min. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa karnego, wytycznych instytucji wdrażających i zarządzających funduszami europejskimi a także innymi przepisami prawa, których zastosowanie może być konieczne w związku z realizacją projektu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zarządzanie projektem pn. Tum – „Perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej” w zakresie doradztwa finansowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 66171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres doradztwa finansowego dotyczy kompleksowej obsługi projektu pod względem finansowym i księgowym.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie personelu Wykonawcy tj. osób określonych w Wykazie osób
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)