Dostawa wyposażenia oraz szkolenia w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563663-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, konfiguracja oraz szkolenia w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego dla szkoły w ramach projektu „Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania”.
Warunkiem prawidłowej realizacji projektu przez Zamawiającego jest działanie zgodne
z wytycznymi zawartymi m.in. w: umowie o dofinansowanie nr RPWP.09.03.04-30-0001/16-00 oraz Studium Wykonalności.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5400931d-439c-4538-98da-c500d79f5694
Biuletyn 563663-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url https://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.poznan.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pok. nr 152
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia oraz szkolenia w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego
Numer referencyjny ZOU-XII.271.75.2018.MC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, konfiguracja oraz szkolenia w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego dla szkoły w ramach projektu „Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania”. Warunkiem prawidłowej realizacji projektu przez Zamawiającego jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi m.in. w: umowie o dofinansowanie nr RPWP.09.03.04-30-0001/16-00 oraz Studium Wykonalności. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwie dostawy mebli do placówek oświatowych na wartość co najmniej 20.000,00 zł brutto każda;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z § 9 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Bezpłatne przeglądy serwisowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)