Dostawa środków czystości

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563049-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część I zamówienia – dostawa worków foliowych
Część II zamówienia – dostawa środków myjących
Część III zamówienia – dostawa środków myjących (BHP)
Część IV zamówienia – dostawa pasty (BHP)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18dbb52a-4c3b-4dde-a178-0816007b1339
Biuletyn 563049-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 000041683
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 03,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna – Górnictwo
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kopalniawieliczka.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopalniawieliczka.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kopalnia Soli „Wieliczka” Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny KSW/2018/EL/47
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I zamówienia – dostawa worków foliowych Część II zamówienia – dostawa środków myjących Część III zamówienia – dostawa środków myjących (BHP) Część IV zamówienia – dostawa pasty (BHP)
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia )
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy worków foliowych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia); b) co najmniej jednej dostawy środków myjących o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II i/lub część III zamówienia); c) co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część IV zamówienia)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia),
Zakresie warunkow udzialu Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia), 2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy worków foliowych o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia); b) co najmniej jednej dostawy środków myjących o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II i/lub część III zamówienia); c) co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości tej dostawy nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część IV zamówienia).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części II zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych środków myjących wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na numer faksu lub adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.2.1. w części III SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dotyczy części III zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych środków myjących (BHP) wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na numer faksu lub adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.3.1. w części III SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dotyczy części IV zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych past (BHP) wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na numer faksu lub adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.4.1. w części III SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia ) 2. Dotyczy Wykonawców składających oferty na część I: Celem dokonania oceny oferty pod względem jakości dostarczonego produktu oferowanego przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty po jednym egzemplarzu każdego produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.1.1. w części III SIWZ, to jest w pozycjach: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 tabeli (odpowiednio 1 sztuka lub 1 rolka w zależności od wskazanej w tabeli Jm) Każdy dostarczony artykuł powinien być oznaczony oraz opisany poprzez: 1) czytelnie i jednoznacznie wskazanie której pozycji dotyczy dany artykuł (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 lub 7); 2) dołączenie do niego karty produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz nazwę produktu. UWAGA: Brak próbki oferowanego asortymentu skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Żądane próbki stanowią treść merytoryczną oferty, a ich brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium jakości. Worki foliowe w zakresie potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu. UWAGA: Próbki powinny zostać złożone przed upływem terminu składania ofert, w oddzielnym niż oferta opakowaniu, oznakowanym danymi Wykonawcy oraz napisem: „Oferta na dostawę worków foliowych - PRÓBKI. Nr procedury: KSW/2018/EL/47 - część I zamówienia”
Czy wadium 1
Wadium Część I zamówienia - Dostawa worków foliowych 1. Wadium w wysokości: 900,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/EL/47 – część I zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część II zamówienia – Dostawa środków myjących oraz Cześć III zamówienia - Dostawa środków myjących (BHP) oraz Część IV zamówienia – Dostawa pasty (BHP) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia i/lub część IV zamówienia) Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres do 6 miesięcy; w przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy, przedłużony zostanie termin na odstąpienie od umowy przez Zamawiającego, określony w § 11 ust. 7, o okres przedłużenia okresu obowiązywania umowy, 2) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia – dostawa worków foliowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Celem dokonania oceny oferty pod względem jakości dostarczonego produktu oferowanego przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty po jednym egzemplarzu każdego produktu opisanego w tabeli w punkcie 4.1.1. w części III SIWZ, to jest w pozycjach: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 tabeli (odpowiednio 1 sztuka lub 1 rolka w zależności od wskazanej w tabeli Jm) Każdy dostarczony artykuł powinien być oznaczony oraz opisany poprzez: 1) czytelnie i jednoznacznie wskazanie której pozycji dotyczy dany artykuł (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 lub 7); 2) dołączenie do niego karty produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz nazwę produktu. UWAGA: Brak próbki oferowanego asortymentu skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Żądane próbki stanowią treść merytoryczną oferty, a ich brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium jakości. Worki foliowe w zakresie potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu. UWAGA: Próbki powinny zostać złożone przed upływem terminu składania ofert, w oddzielnym niż oferta opakowaniu, oznakowanym danymi Wykonawcy oraz napisem: „Oferta na dostawę worków foliowych - PRÓBKI. Nr procedury: KSW/2018/EL/47 - część I zamówienia”
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) worki foliowe, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: Lp Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 WORKI GRUZOWE 80- 100L szt 60 Worki gruzowe/budowlane, bardzo grube, mocne i trwałe, wykonane z polietylenu, foli LDPE, poj. 80- 100 L. -granulacja min. 90 micronów, mocny zgrzew, kolor czarny 2 WORKI GRUZOWE 120L rolek 150 Worki gruzowe mocne i trwałe, wytrzymałe na obciążenia, wymiary 70 x 110 cm, poj.120L. Wykonane z foli LDPE - granulacja min. 60 micronów, rolka a - 10 szt., mocny zgrzew, kolor czarny 3 WORKI NA ŚMIECI 120L MOCNE LDPE rolek 3000 Worki na śmieci poj. 120 L - bardzo grube i wytrzymałe, mocny zgrzew, wykonane z foli LDPE rozmiar 70 x110 cm, rolka a-10szt, grubość min. 60 microny, kolory: przeźroczysty / bezbarwny lub czarny (w zależności od potrzeb Zamawiającego), 4 WORKI NA ŚMIECI MOCNE 160 L LDPE rolek 1200 Worki na śmieci mocne, mocny zgrzew, folia LDPE poj. 160L, rolka a-10szt, wymiary 90 x110 cm, grubość min. 60 micronów, dopuszczalne kolory: czarny, niebieski, zielony (w zależności od potrzeb Zamawiającego) 5 WORKI NA ŚMIECI 240L. MOCNE LDPE rolek 500 Worki na śmieci super mocne, grube, folia LDPE. poj 240L, Rolka a-10 szt., wymiary 90 x 140 cm, grubość min. 60 micronów, dopuszczalne kolory: czarny, niebieski, zielony (w zależności od potrzeb Zamawiającego) 6 WORKI NA ŚMIECI 35L rolek 300 worki na śmieci o poj. 35 l, folia LDPE, grube, mocne, mocny zgrzew, min. 40 micronów, rolka a-30szt, dopuszczalne kolory: czarny, zielony, niebieski (w zależności od potrzeb Zamawiającego) 7 WORKI NA ŚMIECI 60L. rolek 4000 Worki na śmieci mocne, grube, folia LDPE o poj 60 L, rolka a-30 szt., grubość min. 60 micronów, dopuszczalne kolory: czarny, biały, zielony, niebieski ( w zależności od potrzeb Zamawiającego). Wymiary 60x80 cm, mocny zgrzew WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu worków foliowych, określonych w tabeli w punkcie 1, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość worków foliowych, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia – dostawa środków myjących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki myjące, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: L.p. Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 MYDŁO W PŁYNIE do dozowników Tork 4520000, 560000, 560008 szt 20 Mydło o poj 1L, Mydło w płynie do ciała i włosów, przebadane dermatologicznie i mikrobiologicznie, bezzapachowe, mydło pasujące do podajnika Tork 4520000, 560000, 560008 2 MYDŁO W PIANIE do dozowników bezdotykowych system S3 Tork Aluminium 453000 szt 50 Mydło w pianie, delikatne o poj. 0,8 L pasujące do dozownika bezdotykowego Tork Aluminium 453000 3 MYDŁO W PŁYNIE ANTYBAKTERYJNE szt 500 Antybakteryjne mydło w płynie, poj. 5l. Nie posiada barwników zapachowych, nie podrażnia skóry, zawiera naturalne pH, powinno zawierać minimum 4 z następujących składników: gliceryne ,pochodne olejku kokosowego, sodium Laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, aqua, propylene glycol, parfum, cocamide dea, citric acid 4 MYDŁO W PŁYNIE DELIKATNE szt 350 Delikatne mydło w płynie o poj. 5L. Mydło do mycia rąk i ciała. Posiada neutralne pH oraz witaminy A i E W skład powinny wchodzić minium 5 z następujących składników: betanina, lanolina, gliceryna, cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate,sodium tallowate, sodium cocoate 6 MYDŁO W PŁYNIE Z DOZOWNIKIEM szt 80 mydło w płynie do mycia rąk z dozownikiem o poj. 0,45-0,5L, delikatne, mydło nawilżające z kompleksem witamin A i E, posiadające naturalne pH dla skóry; w jego skład powinny wchodzić minimum 5 z następujących składników: betanina, lanolina, gliceryna, cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate 7 MYDŁO ANTYBAKTERYJNE Z POMPKĄ szt 36 mydło antybakteryjne z pompką, poj. 450-500 ml, bez barwników kompozycji zapachowej, posiada naturalne pH dla skóry, w jego skład powinny wchodzić minimum 4 z następujących składników: glicerynę, sodium Laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, aqua, propylene glycol,parfum, cocamide dea, citric acid WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 4.2.2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących, określonych w tabeli w punkcie 1., o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków myjących, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III zamówienia – dostawa środków myjących (BHP)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki myjące (BHP), których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: L.p. Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 MYDŁO TOALETOWE szt 11000 mydło do rąk w kostce białe o gram. 90-100g, nawilżające, na bazie między innymi olejków roślinnych oraz gliceryny; z witaminami, posiadające naturalne PH dla skóry. W skład powinny wchodzić min. 5 z niżej wymienionych składników Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin,betanina, lanolina, Sodium Chloride,Citronellol, CI 77891, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Palm Kernelate WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 4.3.2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących (BHP), określonych w tabeli w punkcie 1. o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków myjących (BHP), o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV zamówienia – dostawa pasty (BHP)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) pastę (BHP), której rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższej tabeli: Lp Nazwa towaru Jm Ilość Opis 1 PASTA BHP MYDLANA szt 1000 Pasta w opakowaniu 0,5kg, na bazie mydła, skutecznie usuwa zabrudzenia, chroni skórę dłoni, nie zawiera rozpuszczalnika ani ścierniw. W jej skład powinny wchodzić minimum 4 z niżej wymienionych składników: sodium tallowate, Sodium odecylobenzenesulfonate, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, glycerin, parfum, aqua 2 PASTA BHP PIASKOWA szt 4100 Pasta w opakowaniu 0,5kg , wyprodukowana na podstawie mydła z dodatkiem specjalnego piasku, który ściera trudno zmywalne zabrudzenia, takie jak: smar, farby, sadze itp. W jej skład powinno wchodzić minimum 5 z wymienionych składników: sodium laureth sulfate, Sodium Dodecylobenzenesulfonate, sodium tallowate, parfum, cocamide dea, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone sodium dioxide. Posiadająca naturalne pH, WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu pasty (BHP), określonej w tabeli w punkcie 1., o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość pasty (BHP), o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji części IV zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  

Criterion

Kryteria cena (dotyczy części I)
Znaczenie 70,00
  
Kryteria jakość (dotyczy części I)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena (dotyczy części II, III i IV)
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)