Dostawa aparatury medycznej, mebli medycznych, mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563634-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, mebli medycznych, mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz cenowy) i o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ.

I. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadań CPV 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2:

Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych,
Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych,
Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora,
Zadanie nr 4 – dostawa lodówki,
Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów.
Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych,
W zakres przedmiotu umowy wchodzi:
• dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2017, montaż, instalacja,
• serwis gwarancyjny – przeglądy gwarancyjne,
• serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji,
• gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące,
• dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.


Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy oraz załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a342fc8-3cc3-4178-98e4-233480a66167
Biuletyn 563634-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Regon 00030643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (018) 44388-77; 443-66-35
Zamawiajacy fax (018) 4438540; 443-86-01
Zamawiajacy email sns@pro.onet.pl
Adres strony url www.szpitalnowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój Szpitala Specjalstycznego im. J.Śniadeckiego w Nowym Sączu poprzez poprawę standardu i jakości usług medyczych o nr RPMP.12.01.02-12-0447/17 w ramch Poddziałania 12.1.2 Regionalna infrastruktura ochrony zdrowia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej, mebli medycznych, mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
Numer referencyjny DA.271-32/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, mebli medycznych, mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz cenowy) i o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. I. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadań CPV 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2: Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych, Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora, Zadanie nr 4 – dostawa lodówki, Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów. Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych, W zakres przedmiotu umowy wchodzi: • dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2017, montaż, instalacja, • serwis gwarancyjny – przeglądy gwarancyjne, • serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji, • gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące, • dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych. Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy oraz załączniku nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 30101,63
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) zdolność techniczna lub zawodową - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu nie dot.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci d. dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:  świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski - zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych; • do oferowanych wyrobów medycznych załączyć Deklarację Zgodności producenta wystawioną na wyrób medyczny o danym numerze katalogowym, potwierdzającą zgodność oferowanego wyrobu medycznego o danym numerze katalogowym z Dyrektywą 93/42/EEC, • w przypadku , gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia,  materiałów producenta dotyczących przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały – ze wskazaniem pozycji, której dotyczą). Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku, kiedy oryginalne materiały informacyjne pochodzące od producenta, jako materiały do ogólnej dystrybucji mogą nie zawierać wszystkich szczegółowych danych parametrów technicznych wyszczególnionych przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza i uzna za wystarczające złożenie materiałów firmowych dystrybutora wraz z oświadczeniem dystrybutora, iż oferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych (balkonik, krzesło sanitarne, wózki inwalidzkie, waga elektroniczna platformowa, wózek do przewożenia zwłok)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - dostawa mebli medycznych (szafa na leki z termometrem)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - dostawa klimatyzatora (klimatyzator przenośny)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – dostawa lodówki,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – dostawa lodówki (lodówka na leki oraz żywność)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - dostawa wózka do transportu pacjentów (wózki leżące do transportu pacjentów)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 - dostawa mebli medycznych (szafa lekarska dwudrzwiowa, szafa lekarska pojedyncza)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)